Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Bolderwagen

<<

Appèl

Noob

Bericht 30 Jul 2025 21:21

Bolderwagen

Hoi!

Wij waren vandaag een dagje weg met onze bijna 3 jarige zoon en zagen heel veel mensen lopen met een bolderwagen. Het zag er ideaal uit: veel ruimte voor je spullen en kind :D
Wie heeft er ook een en ben je er tevreden over?

Wij hebben ons oog laten vallen op een Fuxtec maar deze zijn tegelijkertijd best kostbaar dus hoor graag jullie ervaringen:)
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 31 Jul 2025 03:00

Re: Bolderwagen

Wij hebben er een. Pak er een die je kan duwen. Dat scheelt echt zoveel! Alleen trekken wordt te zwaar.
Merk weet ik zo niet.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 31 Jul 2025 03:04

post1565677.html?hilit=Bolderkar#p1565677
Dit topic heb ik 2 jaar geleden geopend. Misschien heb je er nog wat aan?

Mijn dochter is prikkelgevoelig dus het dakje erboven vindt ze fijn. Dat sluit haar af als het genoeg is geweest, kan zoon tenminste de rest van de dierentuin nog wel bekijken.
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 31 Jul 2025 06:32

Wij hebben er ook een! De oudste van 5 wil nog niet vaak lang lopen dus werd gek van tillen of ruzie om de buggy. Hiervoor een hele goedkope en sinds kort eentje ook van fuxtec. De duwstang lijkt me heel fijn, net een echte kinderwagen. Mijn man is lang en die had ook met de vorige dat het eigenlijk net te laag was om lekker vast te houden. Die kon je niet aanpassen. En dat ding was hartstikke gammel. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd helaas. Het is wel een gevaarte hoor 🤣
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Jul 2025 07:45

Wij geven deze sindskort

https://fuxtec.nl/products/bolderkar-fx ... nDEALw_wcB

Echt ideaal voor alle spullen en zoon. Deze week waren we in Antwerpen eerst in de dierentuin en toen even winkelen. Zoon lag lekker er in te slapen tussen de tassen. We hebben het dakje nog nooit gebruikt
Afbeelding
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 31 Jul 2025 11:17

Onze jongste van 3 heeft er idd ook al eens in liggen slapen in de dierentuin ;)
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jul 2025 15:38

Wij hadden een beach wagon lite, echt een top ding. Reed echt heel soepel en fijn, wat duurder in aanschaf ( loont echt om even te zoeken naar aanbiedingen) maar uiteindelijk via Marktplaats weer verkocht toen de jongens er te oud voor werden en maar €25,- minder voor gekregen dan hij bij aanschaf gekost had.

Onze jongste heeft er ooit ook uren in liggen slapen in Disney toen hij vier was. We hebben hem gebruikt voor een kinderfeestje op de hei, om op de camping de afwas te vervoeren, wandelingen met twee schoolgaande kinderen er in te maken etc.

https://www.bolderkar.nl/beachwagon-lite.html
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Jul 2025 17:20

Ik heb deze

https://www.bol.com/nl/p/lifegoods-bold ... androidapp

Bevalt heel goed. Meiden zitten er niet meer in, maar met een dagje weg pleur ik wel alle spullen er in.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 31 Jul 2025 18:51

Slapen doet mijn dochter er nog steeds in 🙈 in foetushouding. Heb er een extra foammatrasje in gemaakt en een handdoek als dekentje. Kussentje erbij. Even een powernapje tussendoor. Dus ze zijn geschikt tot zeker 1.40m
<<

Max

Yipyapper

Bericht 31 Jul 2025 21:40

Jip schreef:Ik heb deze

Bevalt heel goed. Meiden zitten er niet meer in, maar met een dagje weg pleur ik wel alle spullen er in.

Wat neem je zoal mee voor een dagje weg? Ik zie veel ouders met zo’n bolderkar maar vraag me dan altijd af wat er allemaal in ligt.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 01 Aug 2025 05:30

Wij nemen altijd drinken mee, broodjes, een koekje of snoepje voor de kinderen. Soms willen de kinderen een vest aan in de ochtend maar wordt het toch te warm.
En dan een pet, zonnebril en een dempende koptelefoon.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Aug 2025 09:32

Max schreef:
Jip schreef:Ik heb deze

Wat neem je zoal mee voor een dagje weg? Ik zie veel ouders met zo’n bolderkar maar vraag me dan altijd af wat er allemaal in ligt.

Ik neem zelf een tas mee met drinken, broodjes, kleedje om op te zitten bijv, speelgoed voor in het water, schepnet. Handdoeken, bikini, droge kleding. Dat kan ik niet allemaal in mijn eentje tillen.

En bij een dag pretpark krijg ik uiteindelijk last van mijn rug als ik de tas met drinken, broodjes, droge kleding ed moet tillen. Dan is een bolderkar ook wel fijn.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Aug 2025 15:53

Mijn broertje en schoonzusje hebben een kar van Fuxtec. Zijn er heel tevreden over. Ze hebben twee kleine jongens, die passen er in samen. En dan nog wat spullen als ze een dagje weggaan. Bijvoorbeeld een tas met luiers en doekjes, drinkbekers, wat te eten, een verschoning. Ideaal dat je de kar kunt trekken en duwen, vooral duwen lijkt me handig. En een dakje wat erboven kan, handig als het erg zonnig is. Hij was wel prijzig zeiden ze, maar ze zijn er heel tevreden over. Ik had het jaren eerder denk ik ook ideaal gevonden zo'n ding, voor als je kleine kinderen hebt en een dagje weggaat.

Zelf geen bolderkar gehad vroeger en nu niet meer nodig. Maar met een dagje uit hebben wij tegenwoordig allemaal een rugzak op met van alles erin en kunnen we het verdelen. Ik heb meestal het meeste, maar de kinderen kunnen zelf ook wat dragen. Al loop ik dan vaak alsnog vroeg of laat met alle tassen.. dus ik heb onlangs een trolleykrat gekocht. Mijn zoon gaf zijn kinderfeestje in een pretpark en er moest dus allemaal eten en drinken mee en dat was teveel om te dragen. Voor die dag was het ideaal en ik gebruik hem wellicht met een dagje uit ook wel in de toekomst. Vind het wel een beetje oma-achtig overkomen, maar beter dat dan mezelf een breuk sjouwen denk ik dan maar.
<<

Nightingale

Noob

Bericht 02 Aug 2025 18:50

Wij hebben ooit eentje aangeschaft en letterlijk één keer meegenomen en daarna nooit meer. Nu een Deryan simpel buggy'tje (kinderen lopen nu allebei gewoon, maar de jongste (3,5) is nog vrij snel moe en zo kunnen ze wat afwisselen). We leggen een deel spulletjes onder de buggy en ik neem mijn werk rugzak waar mijn laptop enzo in past dus veel ruimte heeft mee. Daar hebben we genoeg aan.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Aug 2025 12:59

Wij zijn ons aan het oriënteren. We gaan de duo wagen verkopen en nemen een bolderwagen terug. Met name dus voor uitstapjes. De kleinste slaapt nog en de grootste vind het soms ook gewoon fijn om even te zitten. Dus ik lees graag mee
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Appèl

Noob

Bericht 03 Aug 2025 21:53

Dankjewel allemaal voor jullie reacties!
Wij hebben een Fuxtec 900 premium gekocht. Komt als het goed is morgen binnen, ben heel benieuwd!
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Aug 2025 13:05

Voor diegene met een Fuxtec: hoe bevalt deze voor lange mensen (+- 190 cm). Mijn man is bang dat de duw- of trekstang wellicht te kort zijn.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 04 Aug 2025 15:59

Mijn man is geen 1,90 maar wel 1,85 en dat gaat goed.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Aug 2025 18:25

mijn man heeft er geen last van.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen