Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welke film heb jij laatst gezien in de bioscoop?

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Feb 2025 14:09

Re: Welke film heb jij laatst gezien in de bioscoop?

Echt he? Ik moest 4 kaartjes hebben. 2 Gingen op abbonement en voor 1 kaartje had ik genoeg punten gespaard dus die was gratis. Ik schrok alsnog toen ik die 16 euro voor het laatste kaartje zag haha. Gelukkig kun je met je ING punten ook goedkoper aan kaartjes kopen, dan kost het nog maar €9,50. Dus onder aan de streep viel het mee gelukkig :D.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Feb 2025 15:28

Wij hebben nu een abonnement met korting via de spaaractie van de AH. Ik vind het heerlijk, ik ga eigenlijk elke donderdagmiddag.
Had gehoopt dat mijn man ook vaker mee zou gaan.
Gisteren naar Bridget Jones geweest, nog een giftbag die over was ben de ladies night gehad.
Ik vond hem zeker wel vermakelijk.
Hopelijk willen de kinderen dit weekend ook nog ergens mee heen.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 15 Feb 2025 02:02

Ik was vanavond naar een evenement waarbij we ook de nieuwe Bridget Jones keken. Ik vond m heel leuk! Leuke referenties naar de oude films maar ook mooi met de tijd mee gegaan. Ik vond m leuk!
Let's discover the world together.
<<

Poi_son

Noob

Bericht 15 Feb 2025 07:15

Ik ben met dochter naar juffrouw pots geweest. Was leuk.
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 15 Feb 2025 08:52

Woensdag naar de ladiesnight geweest en Bridget Jones, mad about the boy gezien. Erg leuk
Juli 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 15 Feb 2025 23:36

Vanmiddag naar Bridget Jones geweest en ik heb zo gehuild! 😭 Vond hem enorm goed en ontroerend, echt boven verwachting! Echt veel mooie details en referenties naar de eerdere films inderdaad, en gewoon het hele rouwproces. Deze week dus weer alle films gezien en ik hou gewoon van Bridget. ❤️
❤️ 7 juni 2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Feb 2025 08:07

Zijn naar Den of Thieves geweest. Ik heb altijd beetje crush op Gerard Butler maar hier was hij echt wel oud zeg.. verder prima film
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Feb 2025 08:18

Hier ook woensdag naar ladies night geweest met Bridget Jones. Ook echt veel gehuild. Vond het was minder hilarisch als vorige films, maar wel mooi. De film is wat volwassener geworden.
En wat is Hugh Grant oud geworden 😱
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Feb 2025 21:27

bridget jones, ik vond het een leuke maar ook mooie film.
:heart: :heart: 2011
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Mrt 2025 23:14

We zijn naar Love Fail Repeat gegaan. Beetje zo'n voorspelbare Nederlandse romcom. Draaide toevallig op de juiste tijd na het shoppen zeg maar :haha:. Was vermakelijk.
<<

Nightingale

Noob

Bericht 10 Mrt 2025 21:35

Ik ben met mijn jongens naar de K3 film geweest. De oudste (5) mocht kiezen. Ze wilden per se naar de zeemeerminnen van K3. Vond mama niet zo erg haha, maar ik had wel gedacht dat ze Paddington gingen kiezen. Voor de jongste (3) draaide ook Woezel en Pip nog, maar ik wist wel dat de oudste daar niet meer heen zou willen.

Ze zijn super braaf geweest, is toch een vrij lange film voor die kleintjes en eigenlijk alleen het laatste kwartiertje begonnen ze wat beweeglijk te worden. We zaten er ook maar alleen met één ander meisje met een begeleider.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Mrt 2025 16:49

Ik ben gisteren naar Anora geweest, had niet verwacht ook regelmatig te moeten lachen, had de film serieuzer verwacht. Het was wel de moeite waard.

Vandaag naar "a complete unknown" geweest. Ik zat helemaal alleen in de zaal (en heb zachtjes meegezongen haha). Ook deze vond ik zeker wel de moeite waard.

Met de kinderen vorige week naar "een nacht in de dierentuin" geweest. Die was spannender dan ik verwacht had voor een film die alleen Nederlands gesproken te zien was (maar er stond ook niet voor niks 9 jaar en ouder bij denk ik).

Met mijn man twee weken geleden naar "the Monkey" geweest. Ik had er meer van verwacht qua schrikmomenten en spanning. Maar wel juist meer moeten lachen dan ik gedacht had.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Mrt 2025 10:42

En Fanfare! Zeker een aanrader als je van klassieke muziek houdt. De laatste scène maakte de halve zaal aan het huilen en ik heb het nog nooit zo stil gehoord na afloop van de film.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Mrt 2025 12:22

Oh dat lijkt me een prachtige film inderdaad Feline!

En inderdaad MrsMath, als er vanaf 9 staat zitten er vaak toch wel net wat spannedere stukjes in. We zijn van de week naar Snow White geweest en daar was dat ook het geval. Verhaal is net wat aangepast maar de basis is hetzelfde natuurlijk. Wij vonden hem erg leuk in ieder geval.

Wat ik wel minder vind is de nieuwe app van Pathe. Ik had IMAX afgezworen (wat een takkeherrie was dat met Wicked) maar Snow White draaide alleen maar in IMAX op de tijd dat we konden. Ik moet daar dan extra voor betalen, prima. Maar ik kon dus op de knop betalen drukken wat ik wilde, hij ging niet verder. Dus ik heb afgesloten en opnieuw opgestart maar toen kon ik geen kaaartjes meer kopen omdat er al kaartjes aan mijn abonnement hingen. Meisje bij de balie kwam er ook niet uit. Manager wist het ook niet. Uiteindelijk kregen we vrijkaartjes om het probleem voor nu dan maar opgelost te hebben. Gelukkig gaan we zelden naar een film waar ik voor moet bijbetalen maar wat een gehannes. Ik vind hem ook onoverzichtelijk trouwens. Gelukkig was IMAX met Snow White niet zo erg als bij Wicked maar mijn voorkeur zal het niet hebben.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Mrt 2025 23:08

De nieuwe app vind ik ook verschrikkelijk, ik krijg niet gevonden hoe ik makkelijk op tijd kan sorteren. Het scrollen duurt veel langer.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Holymoly

Noob

Bericht 29 Mei 2025 23:52

Pas naar ‘Sinners’ geweest. Had me totaal niet verdiept in de film, maar hij was eigenlijk wel goed. Verhaal was totaal anders dan ik had verwacht. Prima film om te kijken
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Mei 2025 17:59

Ja, ik vond Sinners ook zeker wel goed!

The Accountant 2 was ook een prima actiefilm met humor.

Lilo en Stich vorige week als verjaardagscadeautje voor zoon met het hele gezin heen geweest. Was wel een geslaagd uitje.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Jun 2025 20:30

Hier ook Lilo & Stitch, wat een heerlijke film! :love:
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jun 2025 21:08

Vandaag Lilo & Stitch gezien; leuke, lieve film!
Maar waarom zat er een vrouw met een 2 jarige en een moeder met 3 waarvan de jongste pas 1 of max 1,5 was.
Kind maakte enorm veel herrie en huil/baby geluiden.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jul 2025 21:22

Ah ja Lilo & Stitch was erg cute. Ik vond How to train a dragon verrassend leuk ook.

Zelf ben ik nog naar The Salt Path geweest. Was toch wel wat anders dan verwacht maar vond het een mooie film.

Elio was ook genieten voor een kinderfilm.

Van de week nog naar Jurrasic World gegaan. Niet mijn ding maar mn dochter heeft er van genoten haha.

Heb mn abonnement opgezegd maar is nog een handjevol films/ docu’s die ik wil zien dus dat gaan we/ ik de komende 2 weken nog doen. Daarna is het voorlopig ff wat minder. Merk dat ik er toch te weinig tije voor heb nu en dan wordt het een moeten, dat is zonde. Ook met het oog op de vakantie en minder films die ik zou willen zien de komende tijd is dit ff prima zo en goedkoper om losse kaartjes met ING punten te kopen.
<<

Nightingale

Noob

Bericht 17 Jul 2025 20:34

Lilo en Stitch hebben wij ook gezien en nu net Hoe train je een draak (alles lekker nog in het Nederlands). Hoe train je een draak ging even niet zo heel fijn omdat hij best lang was en ik had gezegd dat er een pauze in zat, want dat stond op de site, maar die was er dus niet. Oudste was dus heel boos op het einde omdat hij in de pauze nog een snoepje had willen gaan halen... zucht.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Jul 2025 09:16

Haha mijn kind zou daar ook boos over geweest zijn. Jammer dat het dan een stempel drukt. Ik zou het wel melden bij de bios dat het verkeerd op hun site staat.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Jul 2025 13:23

Bij ons zeggen ze het vooraf aan de film, als je je kaartje laat scannen.

Ik was dinsdag naar Rutger en Thomas.
Ik vond het wel een leuke film!
<<

Nightingale

Noob

Bericht 19 Jul 2025 23:37

We waren wat laat aanwezig toen de reclames al bezig waren, dus ik denk dat ze vlak daarvoor in de zaal hebben gevraagd of er wel of geen pauze nodig was. Er zaten maar twee andere gezelschappen met kinderen dus dan vragen ze het meestal weet ik omdat mijn moeder er heeft gewerkt. Ik vermoed dat die nee hebben gezegd. Beetje dom van mij!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Jul 2025 10:07

Ik ben gister naar Anak Indië geweest en vond het wel een ok documentaire. Ik denk dat er meer uitgehaald had kunnen worden. De documentaire is bv gemaakt door ene Hetty. Je ziet wel beelden van haar tussen allerlei interviews door maar wie ze nou echt is en wat haar verhaal precies is, blijft vaag. Geen idee ook hoe ze er nu uitziet. Ook gek dat ik na de film heb moeten opzoeken wat Anak betekent. Ze beginnen de documentaire nota bene met (een nepscene van) wat domme Nederlanders die niets over Nederlands Indië lijken te weten maar heel veel nieuws brengt het zelf ook niet bij. Al met al, blij dat ik toch nog heb kunnen gaan aangezien niet elke film geschikt is om mijn dochter mee te nemen en ze spontaan de hele dag naar op pad ging met een vriendinnetje.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd