13 Aug 2025 08:53 door Marin
Lief dat je het vraagt SoGood! Ik denk dat ik me wel weer stuk beter voel. Wat rustiger. Toch door de vakantie. De vakantie in Noorwegen was echt prachtig, we hebben zo'n mazzel gehad met het weer. Het was inderdaad een vol programma maar zoals verwacht gaan wij daar juist wel goed op. Onder de indruk van hoe goed de kinderen kunnen klimmen en wandelen. Ik heb twee keer een boek gelezen haha. Maar voel me toch wel wat rustiger. Het trillen van m'n oogleden is gestopt. De spanning zal vast wel weer wat oplopen met de start van 't nieuwe schooljaar of alles goed gaat met zoon, die spanning voel ik onderhuids nog wel.
Op m'n werk heb ik er afgelopen maanden echt een potje van gemaakt (door de spanning in m'n hoofd en lijf) en m'n leidinggevende heeft een gesprek met me gehad (nou vond ik dat niet persé een prettig gesprek maar heb er binnenkort nog eentje met twee mensen) en ik heb wat taakverlichting gekregen. Niet het werk wat ik leuk vind om te doen, dat mag ik nu juist even niet doen en dat vind ik stom, maar ik moet zeggen dat ik nu wel even zonder werkdruk werk en dat is ook wel fijn.
Het enige wat echt vervelend is, is dat ik al weken misselijk ben, nog voor de vakantie al, maar in de vakantie bleef het ook wel. Kokhalzen, heel weinig eetlust, alsof ik een soort mentale ozempic heb. Echt helemaal niet fijn, van m'n moeder moet ik terug naar de huisarts als dit zo blijft (zij gelooft niet zo in het mentale aspect hiervan, ik wel). Ik ben sinds we terug zijn wel meer op m'n voeding gaan letten, veel cleaner, minder alcohol, gemberthee ipv koffie in de ochtend ivm misselijkheid. Dat helpt denk ik een beetje maar het blijft wel.
(ik heb je de rest toch maar even gepm'd)
Let's discover the world together.