Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuwe woonplaats gezocht!

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Jun 2025 10:18

Re: Nieuwe woonplaats gezocht!

Is een nieuwbouwwijk dan wel wat voor jou Bliss? Ik denk dat jouw huidige wijk veel meer sfeer heeft als ik op de foto's die ik heb gezien af ga. Ik ben zelf ook wel meer van de oudere wijken, idd meer sfeer. Het is hier in de wijk behoorlijk doods doordeweeks overdag op straat ook, iedereen werkt. Een nieuwbouwwijk is wel weer heel leuk voor kinderen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 18 Jun 2025 10:18

Nou niet echt dus inderdaad 😆
❤️ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 18 Jun 2025 10:26

Bliss schreef: maar anderzijds mis ik ook sfeer en grote bomen etc. Daar houden we wel echt van namelijk.

Ik zou hierin ook echt geen concessies gaan doen omdat je snel een huis wilt. Volgens mij was dit een van de voornaamste redenen dat jullie willen verhuizen en het elders willen opzoeken. Het is natuurlijk een beetje geen gekke zoektocht maar ook een hele fijne bijzondere. Ik denk dat jullie echt wel voelen wat je wilt, maar dat het nog niet voorbij is gekomen. Je hebt het geluk dat je eigenlijk een enorm groot zoekgebied hebt in Nederland, dat dat niet zo uitmaakt, maar juist daarom zou ik geen concessies gaan doen op dit soort wensen.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Jun 2025 13:05

Jammer Bliss maar op naar de volgende!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 18 Jun 2025 13:51

Klopt Marin, maar daarnaast is het ook belangrijk voor ons dat er kinderen in de buurt wonen waar m'n dochter mee kan spelen. En zo zijn er nog meer eisen die niet helemaal met elkaar matchen soms. Maar we gaan zien wat er weer op de markt komt de komende tijd.
❤️ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Jun 2025 15:30

Even hierop inhaken: ik vind de straat waar ik woon niet mooi en het huis aan de buitenkant spuuglelijk. Waar we hiervoor woonde was enorm volks, vol bomen en sfeer. Maar alleen maar oude mensen (leuk voor mij, want zaten vaak gezellig met zn allen te borrelen op straat, maar voor de kids niets) en nu kunnen ze buiten op straat spelen, wonen allemaal vriendjes en vriendinnen in de straat/wijk en of we nu naar park (1 straatje verder) of speeltuin (2 straten verder) zijn er altijd bekenden. Zo blij dat ik de stap gemaakt heb!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Jun 2025 16:39

Wat jammer, Bliss.
Zutphen lijkt mij ook leuk om te wonen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Jun 2025 22:38

Wow 75 k overbieden nog niet genoeg. 😱 bizar. Jammer dat het niet is gelukt.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 21 Jun 2025 15:55

Carra schreef:Wow 75 k overbieden nog niet genoeg. 😱 bizar. Jammer dat het niet is gelukt.

Is niet in de hele stad zo, maar die wijk wordt echt gruwelijk overboden. Sowieso bizar hoe laag de huizen daar in de markt worden gezet ivm de rest van de stad. Ik snap de logica ook niet helemaal.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 27 Jun 2025 17:00

Woensdag een bezichtiging in Zutphen gehad, erg mooi huis! Wel erg aan de bovenkant van ons budget, dus we konden weinig overbieden. Toch een bod gedaan, konden het altijd proberen, maar net gehoord dat we het niet zijn geworden. Er waren maar drie biedingen gedaan, maar wij hadden het laatste bod 😬 ben nog wel benieuwd naar het winnende bod, dat hoor ik over een tijdje.

Maandag staat er een bezichtiging in Apeldoorn op de planning!
❤️ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Jun 2025 14:31

Wat jammer van het huis in Zutphen, Bliss.
Hopelijk meer geluk bij het huis in Apeldoorn.

Ben wel benieuwd waar in Apeldoorn, heb er zelf 6 jaar gewoond.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 30 Jun 2025 15:19

Het is in de muziekbuurt (Anklaar). Ben heel benieuwd. Hoe vond jij Apeldoorn? En waar woonde jij?

Heb ook het biedlogboek van Zwolle ontvangen! Maar liefst 21 biedingen, waarvan drie hoger dan ons bod. Twee echt maar duizend euro verschil ofzo, maar dan zonder voorbehoud, en het hoogste bod was 640k zonder voorbehoud. Vraagprijs was 549. Vond het wel weer interessant om te zien! Sommigen bieden dan ook 555, kansloos natuurlijk.
❤️ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 30 Jun 2025 15:28

Wel interessant dat je dat tegenwoordig in kunt zien. Kan altijd in je voordeel werken bij een volgend huis. Jammer dat Zutphen niks geworden is!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Jun 2025 15:29

Ik woonde in de wijk Orden (Apeldoorn West).
Eerlijk gezegd vond ik Apeldoorn niet zo heel gezellig. Ik miste de sfeer van Deventer, maar mijn beeld kan ook enigszins gekleurd zijn door het feit dat ik het niet naar mijn zin had op de plek waar ik woonde.

Maar goed, ik woon er inmiddels ook ruim 10 jaar niet meer, dus misschien is het centrum ook wel erg veranderd.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 30 Jun 2025 15:50

Ik las op de website van de gemeente dat ze het centrum de komende jaren willen omtoveren tot een stadspark ofzo, dus ze gaan er in elk geval mee aan de slag. Ik was er laatst even en zag in elk geval genoeg winkels en terrasjes, dus leek me wel prima. Al is Deventer wel echt top inderdaad.
❤️ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 30 Jun 2025 17:32

Nou, dit gaat hem niet worden. Leuke locatie, maar het huis was echt lelijk afgewerkt aan alle kanten, terwijl ze het juist helemaal hebben gestript en opgeknapt. Echt voor het oog opgeknapt, maar eigenlijk dus gewoon net niet allemaal. Wel jammer, nu hebben we even niks meer in het vooruitzicht.
❤️ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Jun 2025 17:42

Wat zonde, Bliss.
Hopelijk komt er snel weer een woning op jullie pad.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 27 Aug 2025 15:51

De zoektocht lag een hele tijd stil, komkommertijd. Maar ineens kwam er iets voorbij waar we blij van werden. In Duiven of all places! Vorige week bezichtigd en het bod moest gisteren eind van de middag binnen en uiterlijk vandaag zouden we het horen. Als ik iets verschrikkelijk vind is het wel dat afwachten. Godganse dag naar m'n telefoon zitten staren en wachten op een telefoontje en uiteindelijk kreeg ik iets voor drieën een standaardmail met een afwijzing. :cry: Ben er echt zo beroerd van, we hadden zo'n goed gevoel over dit huis en de plek en we hoopten dat het ons nu eens gegund was. Niet dus. Echt om moedeloos van te worden.

Wel heb ik hierdoor toch een voorkeur voor een plaats rondom Arnhem of toch meer richting de Achterhoek (m'n roots) gekregen. Ik hoop dat er snel weer wat leuks voorbijkomt, maar op dit moment zie ik het even somber in allemaal en ik had juist zo'n behoefte aan goed nieuws.
❤️ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Aug 2025 20:09

Ah, wat balen, Bliss!
Wel fijn dat je nu min of meer weet in welke richting jullie willen gaan wonen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Aug 2025 13:07

Ah shit Bliss, wat ontzettend jammer!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje