Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
De meest helpende tip is heel hard oppompen en dan nog veel harder dan toen je dacht dat hij hard was. Je kunt ook op je knieën naar een plek peddelen met minder pottenkijkers en dan gaan staan. Ik ben echt niet lenig, maar het lukte me vrij snel om te gaan staan en elke keer ging dat iets sneller.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
Als zelfs ik op zo'n ding kan staan, kan iedereen het volgens mij 😬 Het is even de balans zoeken, maar je kunt ook eerst even op de knieën peddelen bijvoorbeeld. Lijkt me heerlijk om zo vanuit de achtertuin het water op te gaan, jaloers!!
Nou, al het bovenstaande dus. Zelfs ik kan het met mn verrotte knie! Ik heb er inmiddels een waterdichte tas bij, ga ik samen met E op dat ding, suppen we een eind weg en gaan ergens aan de kant lekker picknicken en dan weer terug, heerlijk 🥰
Mijn nichtje, (heel sportief en bijna net zo oud als mijn jongste) heeft er bijna een jaar overgedaan voordat ze het onder de knie had. Maar mijn jongste heeft eerst een rondje zitten gedaan (met ander neefje en nichtje erbij) en ging het daarna staand proberen en was daarna met de noorderzon vertrokken, die had het meteen onder de knie (en niet geheel onbelangrijk, totaal niet sportief ofzo)
Trotse mama van; Grote zus: 18-04-2010 & Kleine zus: 04-07-2011
Leuk Marin, jullie hadden er echt 1 nodig daar vind ik 😁 ik ben ook begonnen op m’n knieën maar het gaat echt heel erg makkelijk. Je kunt natuurlijk ook zelfs zitten maar als je benen dan in het water hangen ga je niet erg hard. Of je laat je man sturen en jij gaat zelf zitten. Wij passen op die van ons iig makkelijk met z’n tweeen.
De kinderen hadden het 2 jaar geleden ook heel snel door. Nog wiebeliger natuurlijk maar leuk genoeg!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held 13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Leuk! De eerste keer gaan staan vond ik ook spannend maar het was makkelijker dan ik had verwacht. Je kunt eerst een tijdje op je knieen en als je je dan zeker genoeg voelt gaan staan. Veel plezier!
Ja eigenlijk leuker dan ik had verwacht! Gisteren ook weer geprobeerd samen met zoon. Alleen erop klimmen vanuit het water is nog wel een uitdaging als ik de bodem niet kan raken, dan lukt het op de sup komen nog niet dus ik durf niet zo goed echt nog weg van huis te gaan. En ik krijg last van kramp in m'n voeten, heb wel waterschoenen aan maar hopelijk sta ik er gauw wat ontspannender op.