Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

40e verjaardag

<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Jun 2025 10:28

Re: 40e verjaardag

Ik had het weekend ervoor familie en vrienden uitgenodigd, had een soort high tea gemaakt. Was erg gezellig. Op de dag zelf hebben mijn man en kinderen me meegenomen naar de stad. Ochtendje Wildlands, daarna high tea, shoppen (ik kreeg een nieuwe outfit cadeau uitgezocht door de kinderen, niet geslaagd want 90% van de kledingwinkels was gesloten ivm bevrijdingsfestival in de stad, maar heb ik nog tegoed), daarna op verschillende terrasjes wat gedronken en uiteindelijk uit eten geweest.
<<

Amelie123

Kwebbel

Bericht 19 Jun 2025 15:51

Mijn man had van alles geregeld, maar zijn vader was heel ziek (is 3 dagen na m'n verjaardag overleden) dus last minute heeft hij de plannen gewijzigd en hulp ingeroepen van vriendinnen.
We zijn met al mijn vriendinnen, moeder en zus een duinwandeling gaan maken, waarna ze bij een restaurant daar een ruimte hadden afgehuurd en versierd, waar we heerlijk gegeten en geborreld hebben. Daarna met een klein groepje nog de kroeg in gegaan. Was een heerlijke dag!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Jun 2025 16:11

Wij hebben onze verjaardag weer samen gevierd met een etentje met familie. Vriend werd toevallig 40 dit jaar. Alle broers en zussen waren erbij en bijna alle aanhang. 1 moest ‘oppassen’ op de kinderen. Achteraf bleek hij met vrienden uit te zijn geweest en had de oudste opgepast. Mijn vriend heeft niets met verjaardagen, ik vond deze wel speciaal dus heb ik hem als cadeau meegenomen naar de librije. Als hij het gewaardeerd zou hebben had ik ook een surprise party kunnen organiseren maar dat was ruzie geworden 🤣.
2015 💙
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 19 Jun 2025 17:59

De plannen zijn inmiddels gewijzigd. Ik geef een bbq voor mijn ouders, zus, ouders van mijn man en de oma van mijn man. Klein maar fijn.
Vorige

Terug naar Persoonlijk