Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ben je een erg georganiseerd persoon?

<<

Nightingale

Noob

Bericht 23 Mei 2025 12:31

Re: Ben je een erg georganiseerd persoon?

Ik ben heel georganiseerd. Alles heeft in huis een eigen plaats. Op mijn werk ben ik ook coördinator van verschillende deeltaken en doe ik daarbij dus ook vele planningen en verbeterplannen.

Mijn man heeft ADHD en is altijd alles kwijt en kan geen administratie dus dat is een prima combi. Hij moet alleen wel overal van af blijven, want als hij dingen kwijt raakt of overhoop gooit raak ik gestresst en geïrriteerd. Gelukkig beseft hij zijn uitdagingen en laat het gewoon voor mij liggen - meestal.
<<

Holymoly

Noob

Bericht 26 Mei 2025 11:34

Ik ben een chaoot, maar in die chaos heb ik dan weer mijn eigen systeem dat ik alles terug vind.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Mei 2025 13:14

Nee, maar ik weet wel hoe ik meer organisatie in mijn hoofd krijg.
Qua werk is mijn agenda echt heilig, ik zet daar in alles wat ik moet doen. Ik heb ook gewoon nog een papieren agenda, want digitaal heb ik het wel geprobeerd, maar dat is echt kansloos.

Thuis word ik met vlagen echt gek van de chaos waar we in leven vanwege de verbouwing en klussen die lang duren, doordat we het goed willen doen. Hierdoor ligt er overal wat. Totaal niet op logische plekken, maar wel gesorteerd op 'onderwerp'.

Terug naar Persoonlijk