Maple schreef:Ik heb ooit doodziek in het ziekenhuis gelegen, maar dan ook echt op het randje. 's Nachts sliepen mijn ouders thuis toen het ineens bergafwaarts ging en artsen op het punt gestaan hebben om mijn ouders te bellen omdat ik de nacht niet zou redden. Gelukkig stabiliserende ik daarna vrij snel weer. Mijn moeder, die dus thuis sliep, heeft me die nacht horen roepen. Achteraf bleek precies op het moment dat het zo slecht ging.
Sam schreef:Ik houd er ook van!
Ik denk zijn vader.
Prosecco, zijn dat dan wel mensen die je kent?
Lady schreef:Bijzonder hoor Prosecco, ik ben er bijna een beetje jaloers op. Er zijn een aantal dierbaren, waaronder mijn moeder, die ik zo graag nog eens zou zien en spreken. Ik snap wel dat het je verdrietig maakt dat je oma nog niet bij je langs is gekomen. Hopelijk gebeurt dat alsnog.
Prosecco schreef:Lady schreef:Bijzonder hoor Prosecco, ik ben er bijna een beetje jaloers op. Er zijn een aantal dierbaren, waaronder mijn moeder, die ik zo graag nog eens zou zien en spreken. Ik snap wel dat het je verdrietig maakt dat je oma nog niet bij je langs is gekomen. Hopelijk gebeurt dat alsnog.
Het is jammer genoeg niet zo dat ik echt een gesprek kan voeren. Zij laten mij iets weten. Het is ook niet dat er tegen mij gepraat wordt, maar het is al een bericht wat doorkomt en het is heel duidelijk van wie dat komt. Maar ik kan dat niet afdwingen. Het komt, of het komt niet.
Ik gun het jou zo dat je in contact kunt komen met je moeder! Toen ik jouw foto dacht ik gelijk dat je moeder even bij je incheckte. Zodat ze kon zien hoe het met jou gaat, en jou kon laten weten dat ze er nog is en aan je denkt.
Lady schreef:Prosecco schreef:
Het is jammer genoeg niet zo dat ik echt een gesprek kan voeren. Zij laten mij iets weten. Het is ook niet dat er tegen mij gepraat wordt, maar het is al een bericht wat doorkomt en het is heel duidelijk van wie dat komt. Maar ik kan dat niet afdwingen. Het komt, of het komt niet.
Ik gun het jou zo dat je in contact kunt komen met je moeder! Toen ik jouw foto dacht ik gelijk dat je moeder even bij je incheckte. Zodat ze kon zien hoe het met jou gaat, en jou kon laten weten dat ze er nog is en aan je denkt.
Welke foto bedoel je? Ik word heel warm van je woorden ♥️
Prosecco schreef:Lady schreef:Welke foto bedoel je? Ik word heel warm van je woorden ♥️
Jij had toch laatst een foto van jouw hand met daarop een vlinder, vlakbij je tatoeage van een hartje met een vlinder? Of vergis ik me nu?
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers