02 Mei 2025 06:05 door Marit Eline
Oh het lijkt me zo heerlijk om dicht bij het strand te wonen! Wij wonen er een stuk vandaan dus komen er niet zo vaak. Wel afgelopen week in Zeeland geweest en uren en uren bij het strand geweest (wij wilden steeds uitstapjes maken enzo maar die kinderen wilden alleen maar naar het strand steeds.
Wij namen ook een kleed mee. En wat drinken en wat lekkers. En emmertjes, schepjes etc. En de kinderen spelen in de golven, schelpen zoeken, kuilen graven, krabjes, zeesterren en mosselen zoeken (we hebben zelfs eigen geraapte mosselen gegeten!), kuilen graven, kastelen maken etc. We hadden echt geen kind aan ze. De oudste 3 hebben een zwemdiploma dus hoef ik iets minder op te letten. De jongste niet. In ieder geval ga ik niet lezen of op mijn telefoon ofzo, ik wil ze wel graag in de gaten houden, op een afstandje. En vaak doe ik ook gewoon mee, ik hou van schelpen zoeken en mijn man van kuilen graven.
We gingen meestal in de ochtend, van 10 tot 12 ofzo. Of 2e deel van de middag, of na het avondeten nog een uurtje. Ik vind tussen 12 en 3 de zon namelijk wel erg fel voor ze.
Na zo'n bezoekje zit inderdaad wel echt alles onder het zand inderdaad..daar leg ik me maar bij neer dat dat zo is. We zaten dus in een stacaravan, en ik voelde op een gegeven moment het zand ook in mijn bed, bij de voeten zeg maar. Nouja.