Buiten eten met jonge kinderen
Wat zijn jullie tips om wel normaal buiten te kunnen eten met jonge kinderen?
. Marin schreef:Wat is er aan afleiding wat buiten anders is dan binnen? Hier is binnen veel meer afleiding (speelgoed) dus ik probeer me even een voorstelling te maken van de afleiding voor ik tips kan geven. Gaat het om vogels? Geluid? Buitenspeelgoed? Zou het helpen om tijdens het eten een soort spelletje van de afleiding te maken. Bijv een soort bingo kaartje waar als ie een vogel hoort een kruisje mag zetten, maar tegelijkertijd ook een hap moet nemen, zoiets. Ik bedenk maar iets hoor. Ik ik vind met 2 jaar in de kinderstoel trouwens ook niet zo gek hoor. Je zou zelfs als je wilt een ikea kinderstoel buiten kunnen zetten standaard, dat dat dan zijn buitenstoel wordt. Is ie vast zo aan gewend.
Godsavethequeen schreef:Wij eten buiten als het maar even kan en dat heb ik vanaf jongs af aan gedaan. Ik heb ook de kinderstoel buiten gezet en gebruikte net als hier al werd aangegeven de plastic kinderstoelen van de IKEA. Ik heb ook altijd een tuin gehad met veel speelafleiding. Ik denk dat je gewoon moet oefenen en het vaker moet doen, zodat het gewoon wordt. En dus een kinderstoel gebruiken.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]