Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

PMS ervaringen

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Nov 2024 11:42

Re: PMS ervaringen

Ik hoop echt dat Zoely iets voor je gaat doen Lady. Het is zo’n zoektocht maar ik vind je dapper dat je ermee doorgaat.
Was het effect van de visolie tijdelijk of heb je nog wel het idee dat het iets voor je doet?

Dat vind ik altijd het spannende. Soms werken bepaalde medicatie of vitaminen maar het blijft altijd boven je hoofd hangen dat het weer terugkomt. Ik kan me het trauma bij jou wel voorstellen Kees. Heel fijn dat je iets hebt gevonden dat je uit het dal hebt getrokken. Wat een heftige tijd voor jou.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 30 Nov 2024 12:32

Ik vind het zo naar dat er hier best wel wat meiden zoveel ellende hebben van de cyclus.
Anderzijds vind ik het ook fijn om 'bekende' te hebben die me écht begrijpen.
Ik heb een collega die zegt "ja, ik voel me ook wel wat minder tijdens die dagen"
Vriendin, ik durfde niet eens in de auto te stappen omdat ik bang was dat ik ineens de kolder in me kop kreeg en mezelf om een boom zou vouwen met 160km.p/u

Maar ik wens niemand deze ellende toe die je zomaar bij het leven krijgt omdat je een vrouw bent.
Ga zeker op zoek naar goede hulp, het zal misschien een flinke zoektocht zijn maar er zijn echt dingen die ook voor jou helpen!
30-04-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Dec 2024 23:17

Ik ben afgelopen vrijdag met Zoely begonnen en begin nu al verschil te merken. Voel mee rustiger, meer relaxed en niet meer zo zenuwachtig en gejaagd. Voel zelfs af en toe geluksmomentjes. Net als toen ik startte met de AD, een paar jaar geleden. Ik zit inmiddels al drie weken thuis en durf nu heel voorzichtig te hopen dat ik me misschien toch beter ga voelen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Dec 2024 13:42

Wat fijn Lady! Hopelijk zet dit voort. Kan me voorstellen dat het allemaal nog heel spannend voor je is. Ik duim voor je dat dit de positieve lijn aan houdt.

Kees, voor jou een dikke knuffel. Wat verdrietig om te lezen dat het zoveel trauma heeft veroorzaakt bij je. Ik kan het me goed voorstellen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 05 Dec 2024 17:11

Dank je wel Feline ♥️

<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 18 Mrt 2025 11:31

Hoe gaat het hier met jullie? Hoe gaat het met jou nu je de zoely neemt Lady?

Ik krijg zelf steeds meer last van PMS sinds mijn bevallingen en herken ook symptomen van PMDD helaas.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Mrt 2025 12:37

Ik slik nu zo’n vier maanden Zoely en heb er echt baat bij. Heb geen eisprong en geen menstruatie meer en voel me veel stabieler, kalmer en blijer. Dus ik ben er heel tevreden over.

<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 18 Mrt 2025 13:47

Wat fijn om te horen!!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Apr 2025 14:24

Wat fijn Lady! Zijn er bijwerkingen?

Ik moet een deze dagen ongesteld worden en dat merk ik wel. Stuk emotioneler, al 2 dagen duizelig en ik vind mezelf heel erg lelijk in de spiegel. Gelukkig weet ik hoe het komt maar gevoel blijft verdrietig. Ik kijk uit naar volgende week 🥲
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 03 Apr 2025 21:37

Nee ik heb geen last van bijwerkingen. En heb geen eisprong en menstruatie meer en dus ook weinig PMDD klachten 🙌

Vorige

Terug naar Persoonlijk