Re: Spaarprogramma's
Ik heb een tijdje Streetbees gedaan. Als je dan ergens wat gaat eten of drinken moet je allemaal vragen invullen en kreeg je een bedrag. Dat bedrag mocht mijn dochter dan gebruiken in haar online spelletjes dus zij was fan
. Maar op een gegeven moment vond ik het ook te tijdrovend worden. Zo veel vragen dat ik meer daarmee bezig was dan dat ik ff lekker zat zeg maar. Maar het leverde wel leuke bedragjes op. Ze hebben het inmiddels wat aangepast. Moet je eerst voor kleine bedragen wat lijstjes invullen en dan kun je de grotere invullen. Moest ook altijd een foto van de bon bij en bv een foto van het restaurant waar je zit dus faken lukt niet echt
.
. Maar op een gegeven moment vond ik het ook te tijdrovend worden. Zo veel vragen dat ik meer daarmee bezig was dan dat ik ff lekker zat zeg maar. Maar het leverde wel leuke bedragjes op. Ze hebben het inmiddels wat aangepast. Moet je eerst voor kleine bedragen wat lijstjes invullen en dan kun je de grotere invullen. Moest ook altijd een foto van de bon bij en bv een foto van het restaurant waar je zit dus faken lukt niet echt Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.