25 Mrt 2025 12:22 door DronkenTaart
Oh dat lijkt me een prachtige film inderdaad Feline!
En inderdaad MrsMath, als er vanaf 9 staat zitten er vaak toch wel net wat spannedere stukjes in. We zijn van de week naar Snow White geweest en daar was dat ook het geval. Verhaal is net wat aangepast maar de basis is hetzelfde natuurlijk. Wij vonden hem erg leuk in ieder geval.
Wat ik wel minder vind is de nieuwe app van Pathe. Ik had IMAX afgezworen (wat een takkeherrie was dat met Wicked) maar Snow White draaide alleen maar in IMAX op de tijd dat we konden. Ik moet daar dan extra voor betalen, prima. Maar ik kon dus op de knop betalen drukken wat ik wilde, hij ging niet verder. Dus ik heb afgesloten en opnieuw opgestart maar toen kon ik geen kaaartjes meer kopen omdat er al kaartjes aan mijn abonnement hingen. Meisje bij de balie kwam er ook niet uit. Manager wist het ook niet. Uiteindelijk kregen we vrijkaartjes om het probleem voor nu dan maar opgelost te hebben. Gelukkig gaan we zelden naar een film waar ik voor moet bijbetalen maar wat een gehannes. Ik vind hem ook onoverzichtelijk trouwens. Gelukkig was IMAX met Snow White niet zo erg als bij Wicked maar mijn voorkeur zal het niet hebben.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.