Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Blokje om app

<<

Maple

Kletskop

Bericht 16 Feb 2025 13:53

Blokje om app

Vroeger toen ik nog een iPhone had, had ik de app Blokje Om (niet te verwarren met de Ommetje app van de Hersenstichting). Bij Blokje om kun je een afstand aangeven en dan rekent die app een wandeling/blokje om uit vanaf het punt waar je op dat moment bent. Superhandig want zo liep ik hier in de buurt altijd een wisselend rondje. Ik wil de app nu voor mijn pauzewandelingetjes gaan gebruiken, alleen ik heb nu dus Android en geen iPhone... En de app bestaat dus blijkbaar niet voor Android. Weet iemand of er een soortgelijke app bestaat die ik kan downloaden? Of een soortgelijke functie binnen een andere app?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 16 Feb 2025 14:14

Re: Blokje om app

Ik gebruik weleens de Footpath app, wanneer ik ergens wil gaan hardlopen waar ik niet bekend ben. Ik weet niet of hij precies kan doen wat jij graag wilt maar je kunt wel van te voren een leuke route maken met een begin- en eindpunt. Ik vind het een hele prettige app. Ik gebruik trouwens Apple maar Android heeft hem vast ook wel.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Feb 2025 16:05

Komoot kan dat ook.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Maple

Kletskop

Bericht 16 Feb 2025 16:26

Oh bij komoot had ik het idd wel gevonden, alleen heeft die maar hooguit 5 routes ofzo, en onder de 3km helemaal niks. Ik heb niet lang genoeg pauze om heel veel meer dan 3km te gaan wandelen 😅
Footpath ga ik eens downloaden!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Feb 2025 20:18

Dan aan jou de taak om nieuwe routes te lopen en te bewaren:-)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Maple

Kletskop

Bericht 16 Feb 2025 20:26

Haha! De Footpath app doet wel meer wat ik bedoel dus ik ga die de komende tijd eens gebruiken 👍🏻

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd