Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kringloop

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Feb 2025 12:51

Re: Kringloop

DronkenTaart schreef:@Elijulia, ik irriteer me ook aan dat soort producten. Die boeken bv van de postcodeloterij over vogels in Nederland. Leuk hoor (vind ik) maar de meeste mensen doen dat weg. Het is dan niet eens meer een keuze of je het meeneemt. Mensen hebben dit volgens mij gewoon thuis gestuurd gekregen. Net als DVD’s met natuur docu’s. Mensen kijken amper nog DVD’s, laat staan zoiets. Er zullen vast ook mensen blij mee zijn maar heel veel ook niet. Ze staan inderdaad nog met plastic eromheen in de winkels.

Dit is wel een keuze. Je kan namelijk aangeven dat je ze niet wil hebben. Ik heb dit ook uitgezet omdat ik het zonde van de productie vond en ik er niets mee doe.
2015 💙
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2025 14:07

Ok dat wist ik niet want ik ben gelukkig geen lid maar het is dus een actieve actie die je moet ondernemen om het niet te ontvangen. Jij doet dat maar de meeste mensen doen dat gewoon weg niet. Dat is wel te zien aan de hoeveelheden die je in de Kringloop ziet liggen. Niet alleen uit gemakzucht trouwens hoor. Ik denk dat veel mensen dan ook wellicht bang zijn iets te missen dat ze wel graag hadden willen hebben.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Feb 2025 14:39

Hij is heel specifiek voor de natuurboeken.

Mocht iemand na dit lezen de link zoeken:

https://www.postcodeloterij.nl/voorkeuren

Hier kan je je afmelden.
2015 💙
<<

Macaron

Kwebbel

Bericht 15 Feb 2025 14:40

Slim!!

Mocht iemand nog een top kringloop in/om Friesland weten dan hoor ik het graag. M'n vriend en ik gaan graag even 'troep scoren'.
<<

Barclay

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 15 Feb 2025 17:39

Ik kijk ook altijd bij de kringloopwinkel als ik er 1 tegenkom. Meestal kijk ik voor kleren voor de kinderen of speelgoed. Op vakantie ben ik ook laatst bij de kringloopwinkel geweest om wat speelgoed te kopen. Is wel zo handig om je kinderen dan wat 'nieuws' te geven om ze bezig te houden.
2019 ons engeltje*
2021
2023
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2025 20:12

Ik breng geregeld spul maar ga ook graag even kijken. We nemen geregeld mooie spellen of puzzels mee. Kleding voor de kinderen, soms als er wat hangt.

Er zitten hier meerdere kringlopen vlakbij elkaar. Sommige werken met ongeprijsde producten en dan moet je onderhandelen aan kassa; daar heb ik een hekel aan.

@macaron, in mijn woonplaats zitten er 4 op een kluitje! Dorcas is wel mijn favoriet, maar andere in een zijstraatje (heet de kringloop) is ook fijn.
08/2018
05/2021
<<

Amelie123

Kwebbel

Bericht 15 Feb 2025 21:36

Heerlijk de kringloop! Ik ga bijna elke week wel even, en ga regelmatig met een vriendin de hele dag 'kringlopen '. Dan gaan we naar plaatsen een stuk verder weg en daar alle kringloopwinkels af, heerlijk!

Ik koop vooral kleine dingetjes voor in huis, ben gek op een beetje brocante spulletjes.
Verder ben ik altijd op zoek naar dure kleding voor weinig. Pas nog 2 Studio Anneloes bloesjes gescoord voor 2.50 per stuk, en een leren MK jasje (nieuwprijs 550,-) voor 16 euro. Daar word ik echt heel blij van. Ik vind het met de kleding ook leuk dat je makkelijker iets buiten je comfort zone koopt. Pas een paarse trui gekocht, van Mos Mosh. Die zou ik nieuw nooit kopen, want trek ik 'm dan wel aan, is het wel mijn kleur, en en en...nu zag ik m voor 3 euro, dan neem ik de gok wel om te kijken of ik m aan ga trekken. En vervolgens draag ik 'm supervaak haha.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Feb 2025 09:02

DT, welke kringloop in Zeeland was je geweest?

En leuk Amelie. Dan nog je wel zeg. Hier vind ik nooit merkkleding ertussen.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Feb 2025 09:33

Tabbie schreef:DT, welke kringloop in Zeeland was je geweest?

En leuk Amelie. Dan nog je wel zeg. Hier vind ik nooit merkkleding ertussen.

De Kringloods in Noordwelle. Was niet groot maar leuk struinen. Je kunt er alleen contant betalen.

Hier is de kleding ook weinig soeps. Bijna alles is verkleurd en versleten. 2 Keer een spijkerbroek gekocht, leuk en niet duur. Zaten echt heerlijk. Maar beide waren in no time kapot dus dat doe ik ook niet keer zo snel.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Macaron

Kwebbel

Bericht 16 Feb 2025 09:35

MissEnergy schreef:Ik breng geregeld spul maar ga ook graag even kijken. We nemen geregeld mooie spellen of puzzels mee. Kleding voor de kinderen, soms als er wat hangt.

Er zitten hier meerdere kringlopen vlakbij elkaar. Sommige werken met ongeprijsde producten en dan moet je onderhandelen aan kassa; daar heb ik een hekel aan.

@macaron, in mijn woonplaats zitten er 4 op een kluitje! Dorcas is wel mijn favoriet, maar andere in een zijstraatje (heet de kringloop) is ook fijn.

Zal eens kijken thanks. We willen ook even Tuindorado daar binnenkort.
<<

Amelie123

Kwebbel

Bericht 17 Feb 2025 07:03

Oh wat zonde dat het bij jullie zo weinig is. Hier echt zeer regelmatig mooie spullen van dure merken.
<<

Holymoly

Noob

Bericht 10 Mei 2025 14:31

Ik ga er soms met cliënten heen, die zijn er weg van. Verder kom ik er eigenlijk nooit. Wel breng ik er vaak spullen
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd