Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat voor sport/hobby beoefende je vroeger?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Feb 2025 12:58

Re: Wat voor sport/hobby beoefende je vroeger?

Ik ben begonnen met atletiek als sport en daarna vanaf mijne 6-7de tennissen ernaast. Laatste doe ik nog steeds

Qua muziek eerst blokfluiten gehad 3 jaar en daarna dwarsfluit les nog 5 jaar. De laatste is nu heel vals en ik speel niks meer qua muziek.

Hugo

Lady-post-a-lot

Bericht 15 Feb 2025 13:04

Na de verplichte zwemlessen ben ik gaan hockeyen en daarna voetballen tot mijn 16e/17e. Daarna kreeg ik een afkeer van sport, ben wel nog een paar keer sponsor geweest van de sportschool.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Coco

Noob

Bericht 15 Feb 2025 13:58

Paardrijden ook eigen paarden gehad.
Rond mijn 20ste ben ik daarmee gestopt ivm studie en op kamers gaan.

Nog wel regelmatig gereden en zo’n 3 jaar geleden heb ik een heel heftig ongeluk gehad met paardrijden en sindsdien niet meer.

Mijn dochter rijdt sinds kort paard en denk erover een aantal privé lessen te gaan volgen om het vertrouwen terug te krijgen en het positief af te kunnen sluiten.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Feb 2025 15:32

Nadat ik klaar was met zwemles doorgegaan met reddingszwemmen, tot een jaar of 14 geloof ik. Verder heb ik van ongeveer 6 tot 15 aerobics gedaan. Toen ik 16 was begonnen met jazzballet en een paar jaar erna klassiek ballet erbij gaan doen. De laatste jaren wisselde ik dat een beetje af net hoe het uit kwam en sinds deze zomer gestopt omdat het momenteel qua tijden niet meer te combineren is. Nu doe ik bij de sportschool fitness, circuittraining, yoga, zumba en stepaerobics.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 15 Feb 2025 15:59

Ik heb jaren geturnd, ook nog in de selectie.
En toen ik ivm mijn hypermobiliteit moest stoppen heb ik nog 2 jaartjes denk ik geholpen met lesgeven.
Oh en ik heb toen nog even op streetdance gezeten, maar dat ging niet zo lekker samen met mijn gebrek aan ritmegevoel.
10.04.17
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Feb 2025 16:00

Eerst heel lang op gym, en toen ik naar de vrijdagavond gym ging heb ik heel veel woensdagmiddagen bij de basisschoolgym geholpen.

Op m'n 12e ben ik gaan korfballen, tot mn 20 ofzo. Toen vlogen m'n knieschijven er 2x naast en ben ik gestopt. Daarna nog een tijd training geven.

Daarna een tijd steps gedaan, en nu sinds 4 maanden naar de sportschool.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 15 Feb 2025 16:14

Majorette; van 8 tot een jaar of 15.
Gym/turnen; van 6 tot ik naar de middelbare school ging.
Handbal; mijn middelbare schooltijd.

Van dit alles doe ik niks meer. Ga alleen nog naar de sportschool.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd