Wat voor sport/hobby beoefende je vroeger?
En doe je dat nu nog steeds?
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
Jip schreef:Ik deed vroeger aan gym en turnen tot mijn 9e.
Ook nog tussendoor op jazz ballet gezeten, maar dat was maar kort.
Vanaf mijn 6e tot en met mijn 20e diplomazwemmen gedaan.
Vanaf mijn 9e tot 20e wedstrijdzwemmen gedaan.
Vanaf mijn 15e tot en met het heden triathlon.
.Pompoen schreef:Jip schreef:Ik deed vroeger aan gym en turnen tot mijn 9e.
Ook nog tussendoor op jazz ballet gezeten, maar dat was maar kort.
Vanaf mijn 6e tot en met mijn 20e diplomazwemmen gedaan.
Vanaf mijn 9e tot 20e wedstrijdzwemmen gedaan.
Vanaf mijn 15e tot en met het heden triathlon.
Hoe ben je er eigenlijk op gekomen om aan triatlons te gaan doen? Ik bedoel, dat zwemmen dat deed je dus al, maar ik neem aan dat dat in een zwembad was. Hoe ben je daar aan begonnen? Ik snap dat als je hardloopt je langzamerhand aan runs mee gaat doen en er zo in rolt, maar hoe werkt dat bij een triatlon, aangezien je drie verschillende dingen daarvoor moet doen? Ik vind het wel altijd gaaf om daar over te lezen van jou.
DronkenTaart schreef:Leuk! Ik deed vroeger aan marjorette. Ik kon dat ding in de lucht gooien en wel 3 keer draaien haha. Verder heb ik veel dingen gedaan voor kortere periodes. Nu zwem ik alleen nog.

Marsy31 schreef:DronkenTaart schreef:Leuk! Ik deed vroeger aan marjorette. Ik kon dat ding in de lucht gooien en wel 3 keer draaien haha. Verder heb ik veel dingen gedaan voor kortere periodes. Nu zwem ik alleen nog.
Dit hoor je nu eigenlijk nooit meer hè? Ik had zo’n stok (kon er niks mee hoor), maar ik hoor daar nu niemand meer over.
Macaron schreef:Marsy31 schreef:
Dit hoor je nu eigenlijk nooit meer hè? Ik had zo’n stok (kon er niks mee hoor), maar ik hoor daar nu niemand meer over.
Heel veel showbands en korpsen bestaan niet meer.
Ik was ook marjorette en later guard, met vlaggen is dat.
Sporten doe ik niet meer, maar zou het zo weer kunnen oppakken.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers