Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Mogen jullie kinderen vuurwerk afsteken?

<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Jan 2025 19:42

Re: Mogen jullie kinderen vuurwerk afsteken?

Marsy31 schreef:
Filoria schreef:Ik denk dat je mij van alles zou kunnen vertellen over waarom je de vliegreizen maakt die je maakt en dat we daar een heel goed gesprek over zouden kunnen hebben. Maar hoeveel kun je zeggen over waarom je vuurwerk afsteken oké vindt? Er zijn gewoon heel weinig voordelen en heel veel nadelen. Dat maakt het lastig voor de voorstanders om met argumenten vóór vuurwerk te komen en voor mij lastig om naar hen te luisteren.

Je laatste alinea vind ik wel treffend op zich en goed argument
Dankjewel. Misschien moeten we het hier dan maar bij laten en aan die kamillethee gaan! Wat vind jij?

Nu dat vuurwerk eenmaal is afgestoken kan ik ook alleen nog maar mensen met terugwerkende kracht een vervelend gevoel geven over hun oudejaarsviering en daar heeft ook niemand wat aan. Edit: zoals Noor nu ook zegt. Sorry Noor ❤️

Gelukkig nieuwjaar, liefs
T (2008) en I (2013)
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 01 Jan 2025 19:45

Filoria schreef:
Marsy31 schreef:
Je laatste alinea vind ik wel treffend op zich en goed argument
Dankjewel. Misschien moeten we het hier dan maar bij laten en aan die kamillethee gaan! Wat vind jij?

Nu dat vuurwerk eenmaal is afgestoken kan ik ook alleen nog maar mensen met terugwerkende kracht een vervelend gevoel geven over hun oudejaarsviering en daar heeft ook niemand wat aan. Edit: zoals Noor nu ook zegt. Sorry Noor ❤️

Gelukkig nieuwjaar, liefs

Dit waardeer ik echt Filoria, dankjewel! 😘
Gewoon nu met zijn alles positief het nieuwe jaar beginnen!
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 01 Jan 2025 19:51

Filoria schreef:Als iedereen met zijn buren 1 vuurpijl om middernacht zou afsteken, was de vuurwerksituatie al heel anders. Maar mensen kopen hele dozen... Het moet allemaal in overvloed.

Die dozen zijn alleen legaal (althans de meeste) een vuurpijl is dat niet en mag niet meer afgestoken worden in Nederland. Dus laten we die ene vuurpijl maar niet doen.

Maar lady had het over categorie 1 vuurwerk om vanavond te doen en dat mag gewoon het hele jaar afgestoken worden. Dus lady in principe zou dat gewoon mogen (die potjes dan mss niet aangezien dat denk ik cat2 is).
Juli 2019
<<

MaLou

Noob

Bericht 02 Jan 2025 08:28

Filoria, voor wat het (nog) waard is; ik ben het in ieder geval volledig met je eens. Snap ook dat mensen vinden dat het doorslaat, maar ik herken je reactie wel. Het voelt met dit soort onderwerpen (vuurwerk, klimaat, etc) vaak alsof anderen het niet wíllen snappen, en dat frustreert enorm. Daardoor kan ik zelf ook wel eens doordraven en fel worden, en dat levert dan alsnog niks op. Geen overtuiging bij anderen, wel meer frustratie bij jezelf. Dus, I feel you ;)

Dat gezegd hebbende, goed om te zien dat zo'n verhit topic toch tot een goed einde kan komen. Let's agree to disagree :)
Laatst gewijzigd door MaLou op 02 Jan 2025 11:24, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Macaron

Kwebbel

Bericht 02 Jan 2025 09:59

Was het forum in 1 klap weer mega actief. :dance:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Jan 2025 10:56

Als klap op de vuurpijl ;-)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Jan 2025 18:32

😂
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen