01 Jan 2025 17:57 door Marsy31
Nee, dat is het niet, nogmaals: niemand leeft zonder zondes. Het is geen winnen of verliezen, maar jij wil geen water bij de wijn doen wat betreft je vuurwerkobsessie, sterker nog: het wordt met de minuut erger. En je stopt maar niet, je blijft maar doorgaan. Ik snap niet wat je nu nog wil horen, wat je nu nog wil delen, het is allang klaar, al pagina's lang. En het feit dat je zo blijft doorhameren, terwijl je dus zelf ook niet zonder zonde bent, dat snap ik gewoon niet. Je zegje doen, je even een volle dag ergeren en dan is het toch klaar? Wil jij echt paginalang discussieren over jouw keuze van vliegtuig? Nee toch? Sterker nog: hoe meer je aangevallen wordt, hoe meer je gaat verdedigen. Dat zie je hier toch ook?
Ons best doen is wat we allemaal op z'n minst kunnen doen. En ik denk dat echt veel mensen dat wel proberen op hun eigen manier. Daar MOET ik in geloven, ik ben een optimist. Maar ik ben ook een realist. En ik heb moeite met de mentaliteit hier in Nederland, daarom kan ik hier ook niet wonen. Dat is een acceptatie die ik al 24 jaar heb. En ik kom steeds terug want Nederlanders zijn namelijk ook echt wel heel erg leuk.
Ik sta ook bekend om het vol en vel erin gaan, dus ik herken het wel. Maar het leek echt een poos alsof je een soort van waas over je ogen kreeg en gewoon niet meer las wat anderen zeiden. En individualisering is ook het niet luisteren naar anderen he?