. Het gesprek net geluisterd, weer huilen 🤍Winegum schreef:Zijn er hier mensen die het boek van Eva in huis hebben?
Ik heb hem online besteld en afgelopen dinsdag ontvangen. Aan de zijkant van het boek op de bladzijden zie je streepjes staan. Het lijkt een fout bij het drukken.
Ik heb een nieuw boek opgestuurd gekregen nadat ik contact op had genomen met de verkoper. Maar dit boek heeft dezelfde streepjes op de zijkant van de pagina’s staan.
Hierdoor twijfel ik of dit niet gewoon “hoort”. Ben benieuwd of er iemand is die dit hier kan bevestigen of ontkrachten.
Winegum schreef:Het is niet bij elk hoofdstuk dat er een streep zichtbaar is op het uiteinde van het blad. Daarom vind ik het bijzonder.
En eerlijk gezegd stoort het me wel. Ik heb honderden boeken in mijn huis en heb dit nog niet eerder op een boek zien staan eerlijk gezegd. Het lijkt net alsof er iemand met een potlood overheen heeft gekrast.
Maar goed, blijkbaar is hier dus bewust voor gekozen.

Maple schreef:Ik heb het topic gisteren weg geklikt en bewust niet gereageerd want mij bekroop dezelfde gedachte als die van Kira. Ik wist alleen niet zo goed hoe het te verwoorden. Ik zou de streepjes waarschijnlijk wel jammer vinden, maar een boek over zo'n zwaar onderwerp van iemand die tot haar dood zo krachtig haar hele weg gedeeld heeft, hoeft van mij niet perfect te zijn. Het zou bij mij niet opgekomen zijn om hiervoor contact op te nemen met de verkoper of uitgever.
Haar boekpresentatie is trouwens naar voren gehaald, zou dat automatisch misschien ook betekenen dat er minder tijd was om boeken te drukken en de fout wellicht daarmee te maken heeft?

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers