Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Reflectie 2024-2025

<<

Macaron

Kwebbel

Bericht 13 Dec 2024 10:34

Re: Reflectie 2024-2025

Ja Blis, de politie is er zeker bij betrokken. En de woningbouw en de gemeente en de GGD en de thuiszorg en nouja, heel veel. Er speelde een hele hoop. Gezinnen die interesse hadden in mijn oude huis werd het ook afgeraden om er te gaan wonen. Maar er zitten een hoop regels aan vast, want die man heeft ook zijn privacy en weet ik veel wat voor haken en ogen er allemaal aan vast zitten.
Maar goed, er is geen gezin in komen te wonen én voor mij is het boek dicht. Ik ben heel happy in ons nieuwe huisje!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Dec 2024 10:55

Noor schreef:@Teun. Mooi omschreven. Dikke 🫂 voor jou.

Het lukt mij helaas niet om het in te vullen.

Voor jou ook een hele dikke knuffel, dappere, moedige vrouw!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 13 Dec 2024 10:58

Lady schreef:
Noor schreef:@Teun. Mooi omschreven. Dikke 🫂 voor jou.

Het lukt mij helaas niet om het in te vullen.

Voor jou ook een hele dikke knuffel, dappere, moedige vrouw!

Zo lief!! Dankjewel Lady.
Voor jou ook een dikke 🫂
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Dec 2024 11:09

Heel lief, bedankt allemaal :).

Ik vind het zo heftig om te lezen Teun (en dus ook voor jou Noor). Ik wens jullie heel veel voorspoed, hoe dat er ook uit mag zien.

Wat een verhaal joh Macaron, wat fijn dat jullie nu een ander huis hebben. Heel veel geluk met je nieuwe liefde en de kinderen.

Jeetje Lady, ook bij jou veel gebeurd. Heel goed dat je nu ziekgemeld bent en fijne support hebt. Ik ben zelf een aantal jaar geleden er ook even uit geweest en dat heeft me echt mega veel opgeleverd, dus ik kijk daar eigenlijk heel positief op terug. Hoop dat dat voor jou ook zo is!

Klinkt inderdaad als niet zo'n fijn jaar Bliss. Maar wel een hele chille nieuwe keuken :D. Hopelijk gaat het je volgend jaar voor de wind qua gezondheid en werk.

Jip ik ben altijd heel erg onder de indruk als ik lees hoe jij met je ex in combinatie met de (zorg rondom de) kinderen omgaat.

Filoria, het lijkt me zo intens wat je hebt meegemaakt. Fijn om te lezen dat het beter gaat en wat SUPER goed dat je je rijbewijs hebt gehaald.

GSTQ, ik herken dat woongenot dus heel erg, zo fijn! Hopelijk volgend jaar meer rust omtrent ex.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Dec 2024 12:33

Oh jeetje, wat een verhalen komen hier voorbij, wat een stressvol jaar voor velen. Ook wel relativerend voor mezelf weer.

Oud (2024)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Dat het ok is om voor mezelf op te komen. Ik heb altijd wel het hart op de tong gehad maar ik heb nu een manager die dit zo overduidelijk waardeert, en ik voel me gesteund. Ik heb een dubbele rol (ik ben docent en werk bij het kenniscentrum) en vooral bij het kenniscentrum voelde ik steeds een hierarchy waar ik me steeds zo junior voelde, maar dat helemaal niet ben. En na een aantal maanden ben ik op mijn strepen gaan staan waardoor een grote groep witte oudere mannen (ja, dit is relevant) zich behoorlijk op hun pik getrapt voelden. Maar ik werd knetter van het mansplaining de hele tijd, het gevoel voor ze te werken ipv met, etc. Ik heb intussen geleerd dit trio te negeren en me te richten op leuke samenwerkingen met andere lectoraten, maar jammer is het wel. En tegelijkertijd dus wel enorm gewaardeerd voelen op de opleiding zelf. Nou ja, het heeft me een vast contract opgeleverd en ik vind het fijn dat ik niks hoef in te slikken en dat mijn gevoel en ervaring gevalideerd zijn.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Af en toe onzeker op het werk door bovenstaand. Overtuigd van mijn kunnen en hoe ik behandeld werd, maar onzeker of ik zo verder zou kunnen werken en dus stagneerde in mezelf als researcher omdat ik die mensen wel nodig heb. Ook met vlagen schuldgevoel naar mijn vrienden in Australie, dat we hier langer blijven dan gepland. Irritatie richting mijn ouders dat ze zo weinig bij ons gezin betrokken zijn, nu we hier zijn. Alhoewel dat vanaf vorige maand wel iets beter gaat. Dankbaar dat de zieke mensen waarvan ik niet dacht dat ze eind 2024 zouden halen er nog zijn.
- Wat waren fijne momenten?
De vakantie op Ameland, tijd met het gezin, quality time met vrienden, we hebben een huis gekocht, mijn man heeft werk gevonden wat goed past bij ons gezin en zijn interesses.
- Wat waren minder fijne momenten?
De confrontatie met de jonge Marsy, dat mijn ouders behoorlijk egoistische mensen zijn. Dit wist ik natuurlijk wel, maar na 20 jaar weg te zijn geweest was dit soort van vervaagd ofzo, en die jonge Marsy kwam regelmatig naar voren met haar gebroken hart van vroeger. Maar de kinderen vinden het contact heel erg fijn, daar doe ik het voor. En misschien hadden ze ook wat meer opwarmtijd nodig. Ziekte in de familie kostte veel stress. En soms het verscheurd voelen tussen Sydney en hier. Dat ik goed verdien maar dat het leven zo ontzettend duur is geworden.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
De ongelooflijke steun van mijn manager, ze denkt echt hetzelfde als ik. Dat ik minder heimwee had dan dat ik had ingeschat.
- Waar ben je dankbaar voor?
Dat we mooi weer hebben gehad, ik ben er echt door opgeladen. Dankbaar voor fijne collega's, voor mijn lieve kinderen en man, dat ik aan mijn carriere mag en kan werken en dit zonder mijn man nooit had gekund, die thuis alles draagt. Dankbaar dat bepaalde mensen er nog zijn.

Nieuw (2025)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Niet zo vreselijk moe steeds en last van hormonen. Geliefd voelen door familie en liefde geven.
- Welke doelen wil je bereiken?
Dat ik wat bereikt hebt op onderzoekniveau, ik krijg steeds net niet mijn voet tussen de deur en oh wat hebben we leuke en goede ideeen die we zo graag willen uitvoeren. Ik wil geld sparen, zodat we weer iets opbouwen.
- Waar hoop je op?
Dat mijn ouders beseffen dat we hier misschien niet langdurig blijven en wat meer inzet tonen. Dat iedereen zo lang mogelijk gezond mag zijn.
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Vakanties, veeeeeel vakanties.
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
M'n gezin en ook wat meer de rest van de familie.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Dec 2024 15:52

Jeetje, wat een heftige dingen komen er voorbij! Ik ga even proberen op jullie allemaal te reageren hoor!

HH, wat leuk dat je nu met een man date! Ik wens jullie heel veel liefde en geluk samen, dat er maar iets moois uit voort mag komen. En ik hoop dat 2025 dan eindelijk het jaar is dat je je eigen welverdiende plekje om te wonen krijgt!

Harrison, wat verdrietig dat jullie wens voor een tweede kindje nog niet vervuld is, ik had ook geen idee dat die wens er is bij jullie. Uiteraard hoop ik ontzettend voor jullie dat je in het nieuwe jaar opnieuw in verwachting mag raken. Wel erg fijn dat jullie zulke leuke buren hebben, lieve ouders en wat een geschenk om zo'n lieve zus te hebben en zulke leuke dingen met elkaar te doen samen.

Marin, het kan niet anders dan dat jij een heel bewogen jaar achter de rug hebt, maar vrouw wat ben jij goed uit de strijd gekomen! En heel belangrijk: je weet wie je bent! Wow, wat gaaf om dat te kunnen zeggen over jezelf. Ik heb ook heel erg het idee dat je je plekje hebt gevonden op je werk en ik hoop dat ook dat je dat vaste contract in de wacht sleept!

GSTQ, wat een heerlijk huis heb je zo te lezen gevonden, leuk dat jullie kunnen paardrijden zo dicht bij huis! Wat goed dat je het positieve van de vakantie hebt door kunnen trekken na thuiskomst. En heel goed dat je je stem hebt laten horen, en dat je ook weet dat dat mag!

Pompoen, lieve Pompoen, wat heb je het nog steeds zwaar. Ik vind het zo heftig om te lezen hoe je nog steeds worstelt met alles, maar ook zo knap dat je het allemaal nog steeds aan gaat en je door het leven vecht. Wat dapper ook dat je met de AD gestopt bent en dat dat eigenlijk in je voordeel werkt voor je therapie, goed besluit geweest dus! Superfijn dat je zo'n sterke partner naast je hebt die je helpt waar nodig, heel waardevol! Ik hoop dat het nieuwe jaar je fijne inzichten geeft en dat het weer wat lichter voor je wordt in je hoofd, dat je inziet dat je heel waardevol bent en niet gemist kan worden. Hele dikke knuffel! :hug:

Macaron, wat HEFTIG van die buurman. Gatver, daar moet je toch niet aan denken. Wat een pittige tijd moet dat zijn geweest. Ik vond het ook zo vreemd dat je zo snel al weer ging verhuizen, maar nu begrijp ik dat volledig. Zo fijn dat het gelukt om een andere woning te vinden, niks zo belangrijk als veiligheid voor je kinderen. Mooi om te lezen dat je zulke fijne mensen om je heen hebt en dat je ook met de vader van je kinderen op goede voet staat, dat is ook voor de kinderen natuurlijk heel belangrijk. Heerlijk al die liefde om je heen! Dat wens ik je voor 2025 ook!

Filoria, wat zwaar om je moeder te hebben zien sterven. En dan ook al die nare dingen die ze vlak daarvoor tegen je gezegd heeft, poeh. Dat is niet niks en ik kan me voorstellen dat dat impact heeft op hoe je naar jezelf kijkt. Ik ben blij te lezen dat het nu beter met je gaat. Wat goed ook dat je je rijbewijs hebt gehaald!

Lady, wat naar dat je je zo slecht hebt gevoeld het afgelopen jaar. Zowel mentaal als fysiek. Gelukkig weet je waar je huidproblemen vandaan kwamen, maar ik snap dat je mentaal meer nodig hebt. Heel fijn dat je van je teamleider de tijd krijgt om te herstellen, dat is ook zo belangrijk! Als je te snel weer aan het werk gaat is de kans alleen maar groter dat je binnen no time weer uitgeblust thuis zit. Heerlijk vooruitzicht om die paar dagen in je eentje er op uit te gaan, even alleen maar aan jezelf denken en tijd om op te laden.

Jip, wat verdrietig dat het nog steeds zo stroef loopt tussen je ex en je kinderen (en jou ook daardoor kan ik me voorstellen). Goed dat je inzicht hebt in je mentale gezondheid, dat je ook weet dat je jezelf de tijd mag geven om meer rust in je hoofd te krijgen en inderdaad te blijven doseren!

Kira, wat een contrast om te lezen over het verdriet om jouw ziekte en die van je moeder en dan het geluk dat je ervaren hebt tijdens het verblijf in Londen met je zoon. Die heb je wel mooi in de pocket en ik hoop dat je die warme herinneringen bij je kunt dragen en ze kunt terughalen wanneer je het even moeilijk hebt. Het is daarnaast natuurlijk ook super waardevol dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt die voor je klaarstaan en je ook onverwachts kunnen verrassen met een lief kaartje. Ik hoop natuurlijk ook voor jou dat je moeder er volgend jaar nog steeds is.

Bliss, wat jammer dat jouw afgelopen jaar zo overschaduwd is door alle gedoe op je werk. Ik gun je zo'n leuke nieuwe baan waar je helemaal je plek vindt, waar je je op je gemak voelt en vooral ook zelfvertrouwen vindt. Heel logisch dat je zelfvertrouwen daalt als je steeds op het laatste moment toch niet gekozen wordt voor een functie. Laat je niet ontmoedigen daardoor, hoe moeilijk dat ook is! Die ene baan komt echt op je pad, dat weet ik zeker. Wat betreft je diagnose is het heel rot om te weten dat je het hebt, maar ergens wel fijn om te weten wat het is. Ik ben ook benieuwd of er nog iets uit je slaaponderzoek komt, ik weet hoe het is als je ALTIJD moe bent. Oh ja en ik vind het SUPER stoer dat je in je eentje naar NY bent geweest, zo gaaf! Die kan mooi van je bucket list :D

Ach lieve Teun, wat een verdriet lees ik in jouw post. Heel heftig dat je herstel niet heeft doorgezet, accepteren dat je dingen niet meer kan doen terwijl je zo graag wil is natuurlijk heel verdrietig en frustrerend. Ik had je zo gegund dat het makkelijker zou gaan inmiddels en ik vind het oprecht heel rot voor je dat het niet lukt op dit moment, ik hoop zo met je mee dat herstel of vermindering van je klachten je gegeven is komend jaar! Mooi om te lezen dat je een fijne hobby hebt gevonden in het online schrijversprogramma en dat je daar ook een fijne groep mensen hebt leren kennen.

Marsy, knap dat je voor jezelf bent opgekomen. Hiërarchie is zo naar, zeker als mannen vinden boven een vrouw te staan. Ook goed dat je uiteindelijk besloten hebt deze mensen te negeren en je te focussen op dingen die wel belangrijk zijn. Logisch ook dat je daar onzeker van werd, maar je hebt mooi dat contract te pakken dus ik denk dat die onzekerheid helemaal niet nodig is! Heb je een idee hoelang jullie hier nog willen blijven? Jammer dat je ouders niet inzien dat ze nu tijd met jullie door moeten brengen nu het kan, kun je ze dat op een bepaalde manier duidelijk maken? Ik weet uit ervaring dat dat lastig is met egoïstische mensen. Gelukkig vinden de kinderen het contact met hun grootouders prettig, dat is ook belangrijk.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Dec 2024 17:20

Oud (2024)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar?
Niet iets specifieks volgens mij.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld?
Niet altijd even goed, omdat ik me zorgen maak om onze oudste. Ze lijkt niet op haar plek te zitten op school en daar maar ik me zorgen om. En hierdoor botst het erg tussen mijn man en mij, wat zorgt voor spanningen en gezeur thuis.
Verder over het algemeen wel gelukkig.
- Wat waren fijne momenten?
De zomervakantie, tijd met ons gezin en onze campingvrienden waren er ook. Dat was zo gezellig dat we in de herfstvakantie weer met elkaar op vakantie gingen.
- Wat waren minder fijne momenten?
De verjaardag van de oudste, ze struggelt ook op zo'n dag erg met haarzelf. Dat ik erg aan het nadenken ben over hoe we het komend jaar gaan invullen. En daarbij dan de zorgen wat ik sowieso al om haar heb, mijn man heeft die wat minder en ook dat botst.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen?
Door een heel fijn gesprek met mijn beste vriendin, zijn we elkaars zorgen/struggle nog beter gaan begrijpen en zijn we dichter tot elkaar gekomen.
- Waar ben je dankbaar voor?
Dat we qua gezondheid een goed jaar achter de rug hebben, inclusief al onze dierbaren.

Nieuw (2025)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen?
Gelukkiger, rustiger in m'n hoofd.
- Welke doelen wil je bereiken?
Ik wil een hardloopwedstrijd 5EM lopen in april, en ik hoop elke maand progressie te blijven boeken in de sportschool.
- Waar hoop je op?
Een gelukkige oudste dochter en daardoor dan weer gelukkiger met mijn man.
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt?
Sporten, meer gezinsdingen
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen?
Meer 1 op 1 tijd met de kinderen, meer 1 op 1 tijd met mijn man.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Dec 2024 09:59

Ik ben onder de indruk van jullie oprechte, kwetsbare, mooie én verdrietige verhalen van dit jaar. Mooi topic!

High Heels; wat een mooie complimenten in je werk. Wat jammer dat het in je privé leven dit jaar niet altijd is gelopen zoals je wilde en het ook zoveel energie kost. Ik wens je toe dat je komend jaar weer uit die dip mag komen en je weer dat eigen plekje en de rust mag vinden waar je op hoopt.

Harrison; Wat bijzonder dat je in de nieuwe buur zo'n fijne vriendschap hebt gevonden. Wat mooi dat je je zo dankbaar voelt voor alle fijne dingen in je leven, ik hoop dat komend jaar ook jullie wens voor een tweede kindje mag uitkomen!

Marin; een pittig jaar heb jij gehad als je het zo eens op een rij zet. Maar ook 1 met hele waardevolle lessen voor jezelf en je omgeving.

GSTQ; ik lees in jouw reflectie het vermogen om oprecht te genieten van het kleine (dat eigenlijk juist zo groot is en kan zijn). Mooi.

Pompoen; ik vind het bijzonder om te lezen hoe open en kwetsbaar jij je verhaal deelt. Wat is het je gegund dat komend jaar iets minder zwaar mag voelen voor jou en je gezin, dat het mag (blijven) lukken om de lichtpuntjes te grijpen en dat je het resultaat mag zien en voelen van al je harde werk in therapie en behandeling.

Macaron; wat fijn dat je na alle nare situaties van dit jaar weer positiever naar het komende jaar kunt kijken, je in je vriend zo'n steun hebt gevonden en dat je zoveel liefde om je heen ervaart.

Filoria; ook voor jou een intens jaar geweest met allerlei emoties door elkaar heen. Fijn dat het inmiddels beter gaat met je. Ben je op zoek naar een nieuwe baan in je huidige/eerdere werkveld of juist iets heel anders?

Lady; ik ben niet altijd even actief hier dus ik had even gemist dat je al een tijdje in de ziektewet zit. Dat is vast niet hoe je het had gewild, maar mooi om te lezen dat je (nu al) beseft dat die rust nu echt is wat je nodig hebt en dat je niet alleen vanuit je omgeving maar ook vanuit je werk die steun mag voelen. Wat kan ook je fysieke gezondheid veel impact hebben he. Ik hoop met je mee dat je die balans weer zult vinden.

Jip; Meer leven en de slingers ophangen klinkt als een top doel voor komend jaar! Is dat zo dat spontane dingen vaak veel geld moeten kosten? Misschien mooi als je kunt ontdekken dat dat heus niet altijd zo hoeft te zijn :-)

Kira; jouw jaar leest een beetje als een rollercoaster van highs en lows, van zoveel gevoelens door elkaar en dan toch ervaren dat je te midden van alles zoveel sterker bent dan je zelf dacht. Hopelijk brengt het nieuwe jaar je nog veel tijd met je moeder.

Teun; ik vind het verdrietig en bewonderenswaardig om te lezen hoe jij dit jaar hebt beleefd. Ongetwijfeld zal je voor zoveel mensen om je heen ontzettend waardevol zijn, maar ik wens je toe dat je dat komend jaar ook vanuit jezelf weer écht zult voelen over jezelf.

Marsy; Hoe heeft jouw gezin het wennen in Nederland eigenlijk ervaren? Ik vind jou altijd zo zelfverzekerd en (positief) eigengereid overkomen hier op het forum en dan lees ik in jouw verhaal nu toch ook weer een andere kant. Ik ken de cultuur etc in Australië niet, zie jij grote verschillen in omgangsnormen etc nu je weer een tijdje mee draait in de Nederlandse samenleving?

Burn; Wat jammer dat je je zo'n zorgen om je oudste maakt en dat niet volledig kunt delen met je man. Heeft ze wel een fijne school die meedenkt in wat haar zou kunnen helpen?
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Dec 2024 07:48

Lilou schreef:Ben je op zoek naar een nieuwe baan in je huidige/eerdere werkveld of juist iets heel anders?
Goeie vraag!

Ik merk dat ik, door het zo intens meemaken van een stervensproces, me nog bewuster ben van wat er echt belangrijk is in het leven. Werk is dat niet. Ik wil nu vooral graag een baan waar ik parttime kan werken zodat er veel tijd overblijft om er voor mijn kinderen te zijn, rustig met mijn man te praten, op mijn neefje te passen, wandelingen met vriendinnen te maken... Dat soort dingen. En ik wil misschien het onderwijs in en niet meer bij commerciële bedrijven werken. Het is nog even zoeken hoe ik daar vorm aan ga geven. Het komt vast goed!
T (2008) en I (2013)
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Dec 2024 10:58

Lilou schreef:
Jip; Meer leven en de slingers ophangen klinkt als een top doel voor komend jaar! Is dat zo dat spontane dingen vaak veel geld moeten kosten? Misschien mooi als je kunt ontdekken dat dat heus niet altijd zo hoeft te zijn :-)

Nee zeker niet. Ik doe ook wel gratis dingen, wat georganiseerd wordt door de winkeliets bijvoorbeeld. Maar zondag zijn we glow in de dark midgetgolf wezen doen. Kost bij elkaar toch weer 40 euro. Middagje zwemmen of binnenspeeltuin ben je dat ook zo kwijt. Alleen toegang is vaak al heel duur. Ik wil misschien binnenkort naar Wondr in Amsterdam, Meer dan 60 euro aan toegang. Dat tikt toch best wel aan.
Naar het bos, speeltuin buiten ed kosten allemaal geen geld, maar met dit weer toch wel wat minder aantrekkelijk.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Dec 2024 12:01

Jip, als je moet kiezen waar je je geld aan uitgeeft, dan zou ik zeggen dat Wondr het geld niet waard is 😬 Je bent in een soort koude container met heel, heel veel toeristen, smerige toiletten... Het doet enorm goedkoop aan voor iets wat zo duur is. Vind ik 😅
T (2008) en I (2013)
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Dec 2024 13:36

Filoria, tof dat je ook verder wilt gaan kijken buiten de paden die je tot nu toe bewandeld hebt. Een mooie uitdaging dus om te kijken wat past bij waar je nu staat, wilt doen etc. Succes daarmee!

Jip, daar geef ik je groot gelijk in hoor, het is ook best duur. En soms gaat dat (bij ons althans) bijna ongemerkt; klein bedrag hier, klein bedrag daar en hop als je dat bij elkaar optelt na zo'n dag is het toch best een som geld. Soms is misschien wel de vraag of dat het echt waard is.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Amelie123

Kwebbel

Bericht 19 Dec 2024 20:59

Jip, misschien doe je het al maar wil het toch f zeggen :)
Ik zie dat je met een dagje zwemmen gauw 40 euro kwijt bent. Maar als je naar het 'gewone' zwembad gaat, waar ze ook zwemlessen hebben vaak en dus niet die hele uitgebreide met 19 glijbanen enzo, ben je een minder kwijt. Ik ga regelmatig met m'n dochter op zondag (althans, tegenwoordig breng ik haar en gaat ze met vriendinnetjes zwemmen) en dan betaal ik 5.50 euro pp. Pakje drinken en een koekje in d'r tas en klaar ben je :)
Dat is zo'n bad van Sportfondsen, misschien is het bij jou in de buurt ook wel?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Dec 2024 21:52

Waar ik heen ga is het ook een lesbad. Met een leuk kindergedeelte. Toegang 8,50. Ijsje. Brood neem ik van huis mee..misschien niet helemaal €40. Maar toch best veel.
We zwemmen om de week in mijn zwembad. Dat is gratis. Maar wel alleen in het pierenbadje. Vandaar dat we ook nog wel eens naar een ander bad in de buurt gaan. Eemhof lijkt me ook heel leuk. Maar echt onbetaalbaar.

Nu weer on topic ;)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Vorige

Terug naar Persoonlijk