23 Nov 2024 16:03 door Char
Schoencadeautje;
Sinterklaaskleurboek
Ik denk dat we maar een keer de schoen zetten, maar mogelijk komt er nog 1 keer bij (of bij opa en oma als hij daar logeert).
Pakjesavond (iets meer geworden dan gepland, maar ik kreeg nog wat dingen tweedehands. Mogelijk schuift iets door naar kerst, maar dan doen we alleen cadeautjes als mijn neefje uit het buitenland dan komt):
Prentenboek vervolg op de Gruffalo
Magnetische tegels
Een soort houten activitybord/doolhof
Twee voorleesboeken met korte verhaaltjes
Nijntje puzzels (deze was ik dus oprecht vergeten, hiervoor moest ik in de kast kijken)
Van oma (en opa) denk ik een zelfgebreide trui
Van mijn oma krijg ik ook altijd nog geld om iets te kopen, maar denk dat ik dat bij de tegels leg (want anders moet ik nog iets bedenken)
En dan hoop ik dat hij van opa, oma en zijn oom nog wat tekenspullen krijgt en wellicht nog duplo.
Als mijn neefje met kerst nog komt dan zal hij dan ook nog iets van zijn oom en tante krijgen. Ik heb al wel aangegeven dat ze niet moeten overdrijven, want ik vind eigenlijk dat hij al best veel speelgoed heeft. Wat dat betreft ben ik blij dat hij in het voorjaar jarig is, dan kan ik nu eerst kijken of bepaalde dingen aanslaan (zoals magnetische tegels) en dan evt met zijn verjaardag weer wat bijkopen.