Lady schreef:Ik twijfel sowieso hoor. Want wat als het helemaal niet met m’n cyclus te maken heeft. Zo’n rotgevoel, dat maakt me erg onzeker.
Mentale restschade, bedoel je dat? En heb jij ook Zoely geprobeerd?
Lady schreef:Ik twijfel sowieso hoor. Want wat als het helemaal niet met m’n cyclus te maken heeft. Zo’n rotgevoel, dat maakt me erg onzeker.
Mentale restschade, bedoel je dat? En heb jij ook Zoely geprobeerd?
Lady schreef:Ik vind het echt zo heftig om te lezen hoe zwaar jij het hebt gehad. Kan me voorstellen dat daar een trauma zit. Ben je inmiddels wel goed ingesteld?
Ik vind Zoely best spannend om mee te starten, omdat je zoveel verschillende ervaringen leest. Lucrin ken ik niet, ga ik me eens in verdiepen.
Lady schreef:
Marit Eline, het is denk ik inderdaad een combi met nu ook een lichte vorm van overspannenheid erbij. Ik blijf in ieder geval de komende twee weken nog thuis en dan kijken we weer verder. Ik ben trouwens steeds benieuwd wie jij eerst was?
Marit Eline schreef:Lady schreef:
Marit Eline, het is denk ik inderdaad een combi met nu ook een lichte vorm van overspannenheid erbij. Ik blijf in ieder geval de komende twee weken nog thuis en dan kijken we weer verder. Ik ben trouwens steeds benieuwd wie jij eerst was?
Ik was niemand. Haha. Ik lees al echt heel veel jaren mee, en heb ook weleens een account gehad, maar was daarmee niet bekend ofzo. Ik weet de naam niet eens meer. Maar het meeschrijven nu is dus nieuw.
Tove_ schreef:Hebben jullie deze documentaire al gezien? Het gaat specifiek over PMDD en ook over de Zoely.
https://www.npodoc.nl/documentaires/2024/11/ben-je-ongesteld-of-zo.html
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers