Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

mijn vader

<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 15 Jun 2024 19:32

Re: mijn vader

Fijn dat je het gehaald hebt! Het was ook echt rot weer. Nu fijn ontspannen ❤️
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 15 Jun 2024 20:37

Goed gedaan Sarah. Nu lekker uitrusten.

Had je moeder nou ook meegelopen?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Jun 2024 21:39

Ja mijn moeder heeft ook meegelopen. Die heeft nergens last van.
Afbeelding
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jun 2024 22:19

Super knap gedaan! Je vader zal onwijs trots op je zijn geweest :hug:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Nov 2024 11:25

Inmiddels zijn we een paar maanden verder.

Met mijn moeder gaat het nu wat beter ze is wel veel afgevallen ruim 20 kilo. Ze is aan het afbouwen van de medicatie.

Met mij zelf gaat het redelijk. Soms ineens word het me teveel. Kan bij kleine dingen zijn als we bij mijn schoonouders zijn dan denk ik hier is nog een compleet gezin. Ook met de december maand voor de deur is lastig

En de grootste verandering komt ook binnenkort. Ik heb altijd gezegt wil het huis van mijn ouders kopen. Zit een grote tuin bij. In de zomer kwam dat ter sprake want mijn moeder krijgt heel weinig inkomen nu ze niks huren. En ze was klaar met het huis. Omdat er z'n grote tuin bij zit bedachten we ineens wat als mijn moeder achter in de tuin haar eigen huisje krijgt.

Meteen alles in gang gezet. Doktersverklaring goedkeuring gemeente. En voor ons veel geregel natuurlijk. Gaat het binnenkort gebeuren. Wij hebben het huis van mijn moeder gekocht en zij krijgt haar eigen huisje achter in de tuin.

We gaan het huis flink verbouwen. Helaas moeten we wel eerst er in. Dat is wel jammer. Maar we gaan tijdelijk de muren verven dan lijkt het al anders.
Afbeelding
Vorige

Terug naar Persoonlijk