Re: Hoeveel geef jij uit aan kinderkleding?
Op schoenen bezuinig ik niet. Die moeten goed zitten en goed lopen. Anders dragen ze ze ook niet haha. Meestal kosten die dus wel rond de 80 euro per paar. Mijn dochter is dol op Skechers in lekkere felle kleuren.
Mijn zoon loopt het liefst op Puma sneakers. Die vind ik wel eens online in de aanbieding, maar zijn ook wel rond de 80 euro.
Nu het weer kouder wordt heb ik wel even gekeken of er nog truien nodig zijn. Voor dochter heb ik nu een aantal truien moeten kopen omdat de oude te klein werden. We gaan dan vaak naar Shoeby, de Hema of de WE.
Zoon draagt het liefst alleen maar voetbalpakjes en loopt nog in zijn korte broek dus voor hem haal ik de laatste tijd bijna niets. Ik heb twee lange broeken besteld want hij was wel erg gegroeid. Er hangen super mooie truien in zijn kast. Nog nooit gedragen. Ik wacht op de dag dat hij gaat piepen dat hij niets meer heeft om aan te doen.
Ik ben niet zo van de tweede hands kleding dus ik koop alles nieuw.
Doorgeven kan bij ons thuis niet. Ze vinden beide hele andere dingen leuk en in onze omgeving zijn onze kids de oudste of hebben een hele andere smaak.
Voor dochter had ik nu iets van 210 euro uitgegeven. Dan heeft ze 2 nieuwe broeken, 4 truien en nieuwe zaalschoenen voor de korfbal.
Voor zoon had ik 2 broeken 55 euro. Was aanbieding bij de WE waarbij de 2e broek halve prijs was. Daar probeer ik dan wel op te letten.
Dochter moet hier wel even mee doen (ze heeft natuurlijk nog wel andere kleren die ze nog wel past).
Voor zoon verwacht ik nog wel een paar nieuwe schoenen dit najaar.