Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Restaurant in de buurt van Carré (lunch)

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Sep 2024 08:33

Restaurant in de buurt van Carré (lunch)

Wij gaan zaterdagmiddag naar een voorstelling in Carré (start 15:00) en vooraf willen we graag (wat uitgebreider) lunchen. Wie heeft er een leuke tip? Ik had al even gegoogeld maar dan is er zoveel dat ik al geen zin heb om alles te gaan bekijken. Dus ik dacht, wellicht heeft hier iemand een goede tip, dan kan ik wat gerichter kijken.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2024 09:01

Re: Restaurant in de buurt van Carré (lunch)

Oeh! Je gaat naar Oscar denk ik? Man.. bereid je voor op janken, lachen, kippenvel en nog veel meer!
Ik ben er vorige week geweest en het was echt fenomenaal!

Ik zou naar Dignita gaan voor lunch!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 24 Sep 2024 10:37

Ja klopt. We zijn 2 jaar geleden ook geweest en we vonden het zo mooi dat we nu weer gaan. Dat zegt wel wat want dat doen we normaal nooit met dit soort dingen.

Bedankt voor de tip, ik ga er even naar kijken.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Sep 2024 10:53

Ja, ik twijfelde ook om nog een keer te gaan. We hadden perfecte plekken op de 4e rang (was maar 17,50) maar die zijn allemaal vol nu dus ik geniet maar gewoon van de herinneringen van afgelopen keer :)

Blaudzun zong echt fantastisch! Wij zaten beiden te huilen bij een bepaald stuk. Ben heel benieuwd of jullie dat ook gaan ervaren!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd