15 Okt 2024 11:25 door DronkenTaart
Dingen of gelijk te koop zetten of gelijk naar de kringloop. Of natuurlijk weg als het stuk is. Maar de nadruk ligt op gelijk bij mij want anders blijft het nog maaaaaaaaanden liggen

.
Wij spelen niet veel spelletjes maar op de een of andere manier hebben we er toch veel verzameld de afgelopen jaren. Die heb ik toevallig gister samen met haar uitgemest. Wat nog goed is gaat op MP en de rest kijk ik even of het bij de Koningsmarkt spullen gaat (kelder van m'n moeder haha) of naar de Kringloop. Nu ging spelletjes op zich nog wel prima. Sommige dingen wilde ze houden maar kon ik haar ook wel uitpraten omdat het bv voor kleuters was of we het nooit spelen. Meer dan de helft kon weg

.
Wij wonen erg klein en ik heb eigenlijk altijd wel uitgelegd dat als ze kadootjes willen met de feestdagen er dan ook ruimte moet zijn. En dan zul je toch moeten kiezen. Waar spelen ze niet meer mee? Wat vinden ze niet meer leuk? Ik zou ze eerst zelf laten kijken en er later nog een keer zelf met de bezem doorheen gaan indien noodzakelijk. De ene keer gaat het haar beter af dan de andere keer... Mijn dochter kan nog niet zo goed sparen dus als ik haar het geld van de opbrengt geef dan koopt ze nieuwe zooi en daar maak ik niet de ruimte voor

. Ik heb dat dan ook nooit gedaan.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.