Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Meedoen tv programma

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Sep 2024 12:57

Re: Meedoen tv programma

Nee, nog nooit meegedaan. Ik ben wel gevraagd of ik mee wilde doen aan een item over tienermoeders maar niet gedaan, je wordt dan zo snel verkeerd weggezet. Ook geen behoefte aan om op tv te komen gezien ik dan bang ben domme dingen te doen of zeggen 😅
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Sep 2024 20:10

GeKKiE schreef:Ik deed ooit, lang geleden, mee aan de Mega Blubber Power Race van Telekids en won die ook nog.

Ok.. instant jaloers nu
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Sep 2024 10:15

Heel lang geleden meegedaan aan meerdere friese tv series en films. Ook de hel van '63 die is wel bekend denk ik.

Ben ook een gevraagd of ik mee wou doen aan fans volgens mij. Ze gingen dan kijken bij fans van artiesten. Er was toen al een seizoen geweest en vond het niks dus niet gedaan.

En eens gevraagd weet niet meer hoe het programma heette maar dan kon je iemand verassen met een bbq. Uiteindelijk werden wij het niet
Afbeelding
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Sep 2024 07:59

DronkenTaart schreef:Veel programma´s worden zo erg ge-edit tegenwoordig ook. Ze laten alleen maar zien wat zij uitkiezen.

Dit is nooit anders geweest, maar ik denk dat het nu misschien meer opvalt omdat er ook zo veel te zien is via social media. Als mensen het niet eens zijn met een montage, zetten ze nu zelf een filmpje op hun socials, dat kon vroeger niet.
<<

Max

Yipyapper

Bericht 20 Sep 2024 08:01

Ik heb enkele jaren bij de tv gewerkt en zou daardoor nooit maar dan ook nooit meedoen aan een programma. Ze mogen met de beelden doen wat ze willen, zo lang ze willen. Je hebt geen enkele rechten over hoe je neergezet wordt.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd