Altijd hier afspreken
Is dit herkenbaar? Ik betrap mezelf erop dat ik ook regelmatig ergens nee op zeg, omdat ik dan geen zin heb om weer rommel op te ruimen (als ze willen verven en knutselen bijvoorbeeld).
Blue Phone schreef:Hier is het de ongeschreven afspraak dat het min of meer omstebeurten gaat.
Dus ik zeg het altijd gewoon: "Jullie hebben hier al heel vaak gespeeld, nu is het tijd om een keer bij vriendinnetje x te spelen"

MissEnergy schreef:
Inmiddels weet ik wel welke kinderen fijn zijn en welke niet. Meestal is een kindje mee voor mijzelf nog rustiger ook omdat ze dan niet voortdurend haar broertje loopt te klieren...
Jip schreef:Ik vind het wel makkelijk wanneer ze hier spelen, hoef ik er niet meer uit om een kind ergens op te halen 😅
Joey schreef:MissEnergy schreef:
Inmiddels weet ik wel welke kinderen fijn zijn en welke niet. Meestal is een kindje mee voor mijzelf nog rustiger ook omdat ze dan niet voortdurend haar broertje loopt te klieren...
Hier juist andersom. Als er een kind hier speelt wil mn zoon vaak meedoen maar hij kan het dan niet bijhouden en dat wordt gedoe waardoor ik hem de hele middag mag entertainen. Als dochter en zoon zijn spelen ze juist wel leuk samen meestal. Dus geen speler vind ik ook wel relaxt.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Jefi