26 Aug 2024 20:37 door JaneDoe
Het lijkt erop dat ze de eerste 4 a 5 dagen nodig hebben gehad om te wennen. Vanaf het moment dat ik hier ventileerde en we daadwerkelijk de koffers klaar hadden gezet, gingen ze zich opeens redelijk gedragen.
Het ‘we gaan naar huis’ hier was niet zomaar een kreet, we waren het echt serieus van plan en het had weinig gescheeld.
We hebben het er ook al een beetje over gehad wat we volgend jaar doen en of zo’n reis en zoveel geld het waard is. Misschien is het voor iedereen wel rustiger om gewoon thuis te blijven en lekker dagjes weg te gaan ofzo. Maar goed… aan de andere kant, dan zijn we weer een jaar verder en zijn ze weer een jaar ouder, dus dan maar even zien.
Mijn man en ik hebben nu 3x relatietherapie gehad, 11 september gaan we weer. Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet zeggen of vinden, of ik het echt veel nut vind hebben? Maar wie weet heeft het nog wat meer sessies nodig (a €150 per sessie🙄🙄).
Nu op vakantie merk ik gewoon ook dat er weinig is tussen ons. We voelen elkaar niet aan, denken anders, communiceren anders…. vind het best heel lastig wat ik ermee aan moet.
Ik ben in ieder geval dolblij dat ik volgende week nog vrij ben, man naar z’n werk en kinderen naar school, kan niet wachten!