Re: Kleding middelbare school
Ach ik moet maar gewoon zien dat ik hem binnenkort een keer mee kan krijgen om te gaan shoppen (wordt nog een uitdaging).
En dan moet hij inderdaad maar gewoon uitzoeken wat hij leuk vindt.
mardie schreef:En weet er iemand nog een leuk jeans merk voor lange maar smalle jongens (zonder billen/taille)? Hij vindt bijvoorbeeld die cargo broeken die je op dit moment veel ziet leuk, maar die zijn bijna allemaal te wijd rond de taille.
Lady schreef:Onze oudste zit in de eerste en loopt er (in onze ogen) echt als een zwerver bij met joggingsbroeken en vaak te grote t-shirts. Hij vindt het zelf heel mooi en vooral heel lekker zitten. Hij moet van ons twee keer per week een jeans aan naar school, hij ziet er dan zoveel mooier en ouder uit (hij is heel klein voor zijn leeftijd vandaar dat over er ouder uitzien).
Ik troost me maar met de gedachte dat hij over een jaar of twee waarschijnlijk heel veel meer aandacht aan zijn uiterlijk wil besteden en er dan en stuk netter bij wil lopen.
Ik heb het idee dat het bij hem op school niet zoveel uitmaakt hoe en wat je aanhebt. Black Bananas is qua merk wel veruit favoriet.
Viva schreef:Geen kleding vraag maar ik dacht, probeer het hier in dit topic;
Welke broodtrommel hebben jullie voor de middelbare?
Onze oudste is op de leeftijd dat ze alles alleen in zakjes wil maar de jongste gaat nu naar de middelbare en wil wel een broodtrommel. Mijn ervaring isdat van mepal de clips snel breken, al 4 van gehad. Dus ben benieuwd welke jullie hebben?
Loïs schreef:Oh daar heb ik helemaal niet over nagedacht eigenlijk. Ik zal het hem eens vragen, anders moet hij zijn Ajax mepal bakje meenemen haha.
Het gebruik van folie en plastic zakjes ben ik echt op tegen, dus hoop dat die wens bij hem niet gaat spelen.
Oh ja, ik las iets over fruit hierboven; nemen alle kinderen dat mee? En mijn verwende krengetje wil z'n appel altijd gesneden hebben, dat is natuurlijk wel echt not done of niet?
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers