06 Jul 2024 10:03 door Saji
Denk dat ik er al met al 1,5 jaar in heb gezeten.
Voor ik eruit raakte had ik het al. Heb daarna sowieso 7 maanden thuis gezeten. Alleen werkgever wilde dus absoluut niet meewerken.
Toen ik nog lang niet hersteld was hebben ze mij volledig beter gemeld. Conclusie, werken met een burn out, uitputting en hierdoor fouten maken. Ze moesten iets hebben om mij hier mee te pakken. Collega's zagen dat ik lang niet oké was, maar ook zij hadden geen poot om op te staan. 2 weken na beter melding hebben ze mij dan ook ontslagen. Ze waren al met mijn ontslag bezig toen ik thuis zat. Hrb echt geen goed woord voor die organisatie over! Daarna nog via uwv in ziektewet gezeten.
Gesprekken psycholoog gingen gewoon door.
UWV gaf mij de sollicitatieplicht. Overal natuurlijk op geschreven, maar niks geen werk.
Op gesprek op kantoor UWV. Medewerker gaf toen aan, ik heb mijn huiswerk niet gedaan, je had niet hoeven komen. Boos was ik! Gezegd hoe dan? Heb mij er doorheen moeten slepen om hier te moeten komen, met deze 2 meisjes van net 1 jaar oud! Had geen oppas om daar naar gesprek te gaan.
Daarna heeft het misschien nog 2 maanden geduurd voor ik echt weer aan het werk kon.
Via een uitzendbureau mocht ik op sollicitatiegesprek in een zorginstelling.
De leidinggevende en de zorgcoördinator prikten letterlijk door mijn onzekerheid heen. Stelden vragen waar ik geen antwoord op kon geven, althans zo voelde dat.
Ik had absoluut een slecht gevoel bij het gesprek.
Een halfuur later belde de leidinggevende waar ik gesprek mee had.
En als ik aan dat telefoontje terug denk schiet ik nog vol.
Hij zag letterlijk iemand die het niet makkelijk heeft en zag dat ik een keiharde werker ben.
Hij zag iemand die onzeker gemaakt is, terwijl er een sterk iemand in mij zit!
Om deze reden hebben ze mij aangenomen.
Heb daar 4 jaar met plezier gewerkt.
Ben toen met 18 uren begonnen met werken.
Toen de organisatie mij overgenomen heeft van uitzendbureau naar hun, ben ik 24 uur gaan werken.
24 uur is voor mij echt de max.
Waar ik nu werk heb ik 18 uur. Wil naar de 24 uur, hier ook voor aan het vechten, maar in september ga ik weer naar school, dus kom dan op 24 uur.
Soms heb ik een uitschieter met 30 uren, maar dit moet niet standaard worden, merk echt aan mijn lijf, wanneer ik dit 2 weken heb gedaan, dat mijn lichaam tegen gaat werken. Heb dan overal pijn. Dit heb ik overgehouden van de burn out.
Laatst gewijzigd door
Saji op 06 Jul 2024 10:27, in totaal 1 keer gewijzigd.