01 Jul 2024 16:27 door Henque
Ik ben zeker tevreden, maar ook nog zoekende naar een nieuwe balans. Ben namelijk moeder geworden in april, waar ik heel dankbaar voor ben, maar natuurlijk ook een grote verandering is. Ik heb nog kleine 2 maanden verlof, maar ben in mn hoofd al wat meer bezig met dat ik straks weer ga werken. Mn werk vraagt veel van me dus ben benieuwd hoe die combinatie gaat zijn. Tegelijkertijd heb ik ook wel zin om weer wat anders te zijn dan alleen moeder. Dus even weer gewoon Henque zijn, zowel op mn werk als met vriendinnen.
Mn relatie ben ik blij mee, nu zijn we nog veel bezig met de baby natuurlijk. Maar heb wel vertrouwen in dat we onze weg gaan vinden de komende maanden.
Qua vriendinnen zou ik het leuk vinden om nieuwe contacten op te doen in het dorp waar ik woon. Heb wel steeds wat meer contact met een buurvrouw, dus dat is een begin.
Wat ik nog wel zou willen verbeteren, is hoe ik ontspanning blijf zoeken. Ik merk aan mn lijf dat ik spanning direct vast houd in mn spieren. In mn nek, schouders, kaken maar ook bekkenbodem. Dus nu mn leven nog drukker js geworden, maak ik mij daar wel een beetje zorgen over