Studiebol, ik kan me voorstellen dat je nu in zo'n andere fase beland. Hier begint dat ook een beetje te komen en mijn dochter vindt het gelukkig niet zo erg om even alleen thuis te zijn maar meer dan zwemmen of mijn nagels laten doen heb ik tot nu toe niet aangedurfd haha!
Marsy, het lijkt me ontzettend lastig om tussen 2 culturen te zitten. Nergens zul je
alles hebben wat belangrijk is voor je. Lijkt me lastig te kiezen tussen zo veel belangrijke zaken.
Auxo, ik weet niet hoe lang je al met je man samen bent maar als dat gedoe met je schoonmoeder nu toe nooit tot hem doorgedrongen is, denk je dat dat dan ooit zal gebeuren? Ik denk dat je thuis situatie ook veel invloed zal hebben op hoe jij in de rest van je leven staat. Sterkte.
Sarah, dat herbeleven is zo herkenbaar. Het blijft zo heftig om je ouder te verliezen, je basis, je veiligheid. Op de momenten dat je je wat sterker voelt zou ik je man een extra knuffel geven en hem vertellen dat je hem waardeert. Het zal voor hem niet makkelijk zijn om hierdoor de Sjaak te zijn maar ergens ook wel weer heel begrijpelijk natuurlijk. Praat er vooral over zou ik zeggen.
Hier gaat alles z'n gangetje wel. Werk is fijn al heb ik wel wat gedoe gehad en daardoor wat meer afstand genomen van collega's. Het meeste is echter thuiswerk dus veel moeite hoef ik daar gelukkig nu niet voor te doen. Met mijn familie is het al heel mijn leven fijn gelukkig. Qua vriendinnen kijk ik er totaal anders tegen aan dan jij Studiebol. Ik heb er 2 en dat is voor mij meer dan genoeg. We zijn er voor elkaar als dat nodig is en doen genoeg leuke dingen om die balans goed te hebben. Meer vriendinnen is te ingewikkeld voor mij en zou ik niet in kunnen passen in mijn leven.
Wat ik wel zou willen veranderen is dat ik wat minder moe zou willen zijn. Ik heb vaak het idee dat ik lui ben maar als ik eerlijk ben is het gewoon oververmoeid. Ik heb wel veel dingen die ik nog zou willen doen qua hobby's zeg maar, maar waar ik gewoon niet aan toe kom door die vermoeidheid. Ik heb me daar wel een beetje bij neergelegd overigens.
Sinds een tijdje aan het daten en we hebben het superleuk dus wie weet wordt dit een hele nieuwe fase in het leven van mij en mijn dochter. De zoektocht naar haar vader heb ik inmiddels ook al een tijdje opgegeven. Ik heb er meer dan genoeg mijn best voor gedaan. Ik had haar beter gegund maar weet tegelijkertijd dat ze niks te kort komt gelukkig. He tis een blij kind en ze doet het goed op school en sociaal. Ik ben echt zo trots op haar

.