30 Mei 2024 21:51 door Niekske
Oh ik zou echt not amused zijn, alsof ze ook denken dat ouders dat wel allemaal even kunnen regelen met werk/opvang enzo. Ze kunnen het op zijn minst overleggen met jullie in plaats van zo mededelen. Wij hadden bij de oudste de situatie andersom. We gingen ervan uit dat ze na haar 4e verjaardag zou starten (bso contract ging toen ook in) maar we hoorden maar niks over wennen enzo. Bleek de school niet aan wennen te doen en mocht dochter een week voor haar 4e verjaardag starten. Maar ja, toen hadden we nog geen bso voor haar en ik kon met mijn werk überhaupt geen vrij nemen, dus dan zou mijn vriend haar elke dag moeten brengen en halen, ook niet ideaal. Dus we hebben haar alsnog gewoon na haar verjaardag laten starten.
Ik denk dat ik niet eens zou vragen of M alsnog op 2 september MAG starten, ik zou mededelen dat ze GAAT starten op 2 september. Ik zou iets mailen als 'bedankt voor uw bericht en de zorgen die u deelt. Wij delen deze zorgen echter niet en we hebben bovendien contracten met kdv etc opgezegd per 1 september en bso laten ingaan omdat we er vanuit gingen dat M dan op school zou zitten. Wij laten haar dus, zoals eerder per mail overeengekomen, starten op 2 september'.
december 2016
juli 2019