Re: Zakgeld
Tot wanneer zijn jullie van plan zakgeld te geven? Ook nog als ze 18 zijn, mits thuiswonend dan?
Kira schreef:Beetje gekke vraag misschien maar het kwam in me op toen ik dit topic las. M'n zoon is nu 17 en krijgt 50 pm, de rest verdient hij zelf door te werken.
Tot wanneer zijn jullie van plan zakgeld te geven? Ook nog als ze 18 zijn, mits thuiswonend dan?
) en sparen ook niet voor grote dingen. Kira schreef:Beetje gekke vraag misschien maar het kwam in me op toen ik dit topic las. M'n zoon is nu 17 en krijgt 50 pm, de rest verdient hij zelf door te werken.
Godsavethequeen schreef:Mijn kinderen krijgen nog geen zakgeld, omdat ze er dan alleen maar prullaria bij de action van kopen. Ze krijgen weleens wat van opa’s en oma’s en het enige wat ze daarmee doen is rommel kopen. Zo’n zonde. Dus ben benieuwd wat jullie insteek is. Wat doen ze met het geld?
Kira schreef:Beetje gekke vraag misschien maar het kwam in me op toen ik dit topic las. M'n zoon is nu 17 en krijgt 50 pm, de rest verdient hij zelf door te werken.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers