Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

hele smalle jongens broeken

<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 05 Apr 2024 20:47

Re: hele smalle jongens broeken

Hier normaal altijd Dutch dream denim of We, maar naar aanleiding van dit topic nu ook Terstall. Hier nu ook een aantal korte broeken van besteld en voor het eerst past onze zoon zijn normale maat, ipv een paar maten kleiner, welke eigenlijk aan de korte kant waren.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Apr 2024 21:03

Jaa, met korte broeken is ook onhandig he?

Mijn zoon is 1.95 lang en vindt het fijn als zijn korte broeken ongeveer tot zijn knieën komen, maar hij zit qua breedte nu in kindermaat 164 (of als je kijkt naar taillemaat voor volwassenen: 25 of zo). Korte broeken die zo smal zijn als hij is en zo lang als hij wil, die bestáán gewoon niet.
T (2008) en I (2013)
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 06 Apr 2024 06:57

Ik heb hele smalle kinderen en trek hen daarom juist geen skinny broeken aan. Dat sluit nooit mooi aan. Voor mijn zoon koop ik broeken bij de mango. Spaanse kleding valt smal. Mijn dochters dragen daarom ook voor 99% mango en soms Zara.

Mijn zoon draagt de katoenen cargo broeken. En dan die met de zakken aan de zijkant en zonder knoop. Want knopen verdraagt hij niet.
<<

Anoniem338

Bericht 06 Apr 2024 11:44

Oh slim van die Spaanse kleding ja! Daar kan ik ook nog wel eens kijken.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Apr 2024 17:43

Godsavethequeen schreef:Mijn zoon draagt de katoenen cargo broeken. En dan die met de zakken aan de zijkant en zonder knoop. Want knopen verdraagt hij niet.

Hier ook dit issue. Jeans vindt hij niet lekker zitten, skinny jeans al helemaal niet. Na lang zoeken heb ik ontdekt dat ze bij Kiabi cargobroeken hebben die smal en lang zijn. Maar goed, wij zitten dus al in de herenmaten. Ik weet niet of ze ook goede kindercargobroeken hebben.
T (2008) en I (2013)
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 06 Apr 2024 18:33

Mijn zoon heeft die cargo broeken van de mango en die passen dus perfect. Dus voor smalle jongens die van katoenen cargo broeken met zakken aan de zijkant zonder knoop houden, bij de mango moet je wezen 😀
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Apr 2024 19:22

Godsavethequeen schreef:Mijn zoon heeft die cargo broeken van de mango en die passen dus perfect. Dus voor smalle jongens die van katoenen cargo broeken met zakken aan de zijkant zonder knoop houden, bij de mango moet je wezen 😀

Hoe vallen die qua lengte?
Want T is 135 cm. Ik koop nu vaak maat 134 want anders wordt het te wijd.
Maar qua lengte kan hij eigenlijk wel naar 140.
2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Apr 2024 20:01

Ik vind de skinny van Wibra ook mooi smal vallen. En die vallen ook lang. Onze middelste moeten 140 hebben maar bij Wibra zit hij in 134 en die zit dan ook mooi aansluitend. Tumble’n Dry heeft ook smalle broekjes, de ultra skinny van WE zijn perfect en Name It heeft ook wel goede skinny’s. En die van Ter Stal zijn ook mooi.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen