Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welke naam zou jij kiezen?

<<

Anoniem338

Bericht 09 Apr 2024 18:59

Re: Welke naam zou jij kiezen?

Precies dat, maar zag later dat er meer waren die het anders geïnterpreteerd hadden 😂
Beetje flauw misschien, sorry 😅
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Apr 2024 19:09

Jongen vind ik lastig, meisje zou Juliëtte zijn. Maar er komt toch geen tweede dus puur hypothetisch. Misschien moet ik deze naam bij m’n broertjes en schoonzusjes in hun hoofd gaan prenten. Want neefjes/nichtjes komen er vast en zeker nog.
2015 💙
<<

Fantine

Bericht 10 Apr 2024 06:40

Bliss schreef:Haha, de vraag is: welke naam zou je kiezen als je nu een kind krijgt? En jij hebt je zoon al, dus het gaat erom welke naam je kiest als je nóg een zoon zou krijgen. Twee keer dezelfde naam ligt niet echt voor de hand. 😬

Haha dan toch nog een keer die naam. Want qua jongensnamen vind ik niks anders mooi meer. Dat tweede kind komt er toch niet 😆.
<<

Juliet

Kletskop

Bericht 15 Apr 2024 18:25

Sophie! Echt m’n favoriete meisjesnaam 🥰 (maar helaas vond man het niet zo)

Voor een jongen James (die werd meteen afgeschoten haha). Maar eigenlijk is m’n zoons naam wel favoriet 🤩
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
<<

Poi_son

Noob

Bericht 01 Mei 2024 23:14

Jongen: Seth of Bentley
Meisje: Macy of Millie

@Hugo vrienden van ons hebben een zoontje met de naam Lux. Had ik nooit eerder gehoord of gezien, grappig dat jij het noemt.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mei 2024 04:33

@hugo & poi_son;
Bij mij heet mijn buurjongetje Lux

Maar ik ben ook erg benieuwd welke naam Henque heeft gekozen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mei 2024 05:55

Ik ken zowel een Lux meisje als Lux jongetje.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen