Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Skeelers of rolschaatsen?

<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Apr 2024 20:21

Skeelers of rolschaatsen?

Ik wil al een tijdje graag skeeleren of rolschaatsen, zeker nu het mooiere weer er weer aankomt. Aangezien ik bijna jarig ben dacht ik eraan om skeelers of rolschaatsen voor mijn verjaardag te vragen. Wat is nou ‘beter’? Ik voel me op rolschaatsen altijd wat onhandig maar wellicht is dat een kwestie van wennen? Ik snap dat het vast ook persoonlijk is of je voor skeelers of voor rolschaatsen kiest, maar ik ben wel benieuwd of er echt voor- en/of nadelen aan de een of ander zitten? En maakt het qua merk nog uit of ik kies voor bijv Nijdam of decathlon?
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Apr 2024 20:37

Re: Skeelers of rolschaatsen?

Ik heb ze allebei. Als je met iemand wil 'touren' dan zou ik voor skeelers gaan als diegene ook skeelers heeft. Skeelers gaan echt veel sneller. Ik vind de beweging ook makkelijker.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar skeelers, hoewel ik rolschaatsen er leuker uit vindt zien.
🩷 jan '16
💙 nov '18
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 07 Apr 2024 18:20

Ik zou echt voor skeelers gaan. Ik wil ze al jaren maar ben bang dat ze in de kast belanden. Ik weet nu niets voor mijn verjaardag maar weet dat het ook ff beter is om ze niet te vragen aangezien ik al veel sport. Zelf zou ik dan op zoek gaan naar een driewieler bij de decathlon.
2015 💙
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Apr 2024 19:54

Ja ik heb dus eigenlijk hetzelfde Minx. Elke keer als ik iemand zie skeeleren word ik er heel enthousiast van, maar ik heb dus jarenlang skeelers gehad en die hebben vooral in de kast gestaan. Hier speelde wel mee dat ze me pijn aan de voeten deden, dus als ik skeelers zou aanschaffen dan in een goede winkel zodat ik ze goed kan passen en eventueel professioneel advies kan krijgen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 07 Apr 2024 21:31

Het is bij mij echt dat het niet ik m’n trainingsschema past deze zomer anders had ik ze echt gevraagd voor m’n verjaardag. Rondje decathlon is altijd leuk, was vorig jaar in Kerkrade en toen heb ik er extra op gelet. Apeldoorn waar ik meestal heen ga race ik zo doorheen.
2015 💙
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Apr 2024 22:05

Ik heb skeelers. Ik heb het al lang niet gedaan maar is echt leuk hoor! Op lange fietspaden of in de avond op een industrieterrein lekker op asfalt.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd