24 Mrt 2024 22:31 door Char
En er is ook zoveel leuks voor die kids. Ik snap trouwens prima dat je mensen ook wat keuze wilt geven met het lijstje.
Mijn zoontje wordt ook bijna 1 en ik vind het zó lastig. Want ja, hij heeft al best veel en ik vind duurzaamheid ook belangrijk (dus tweedehands is ook prima en hij hoeft niet álles te hebben). Maar tegelijk vind ik het wel leuk als hij ook een paar wat grotere speeldingen heeft, zoals een keukentje en iets leuks voor buiten. Want tja, het wordt wel zomer en we hebben een tuin waarin hij lekker kan spelen. En hoewel we maar een kleine familie hebben kom je dan toch snel op best een aantal cadeaus. Krijgt hij daar op zijn verjaardag veel van mee? Vast niet. Maar daarom hoop ik dus wel dat hij cadeaus krijgt waar hij juist veel langer plezier van heeft. En nuttige cadeaus zijn ook écht helemaal oké.
Wat dit toevoegt aan de ‘discussie’ hier? Dat weet ik niet precies. Maar misschien wil ik hiermee illustreren dat je als ouder hierin best wat keuzes te maken hebt en dat het mij daarmee ook logisch lijkt dat iedereen hierin zijn eigen afweging maakt en ‘norm’ heeft. @Bloom, dit is dus op geen enkele manier veroordelend richting jou bedoeld.ik vind dit topic juist wel handig als inspiratie 😉