Re: Wat vind jij mooie namen?
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Rewie schreef:Wij krijgen een jongetje in juni en ik vind een jongensnaam erg lastig of nouja eentje te vinden die we beide leuk vinden.
Mijn voorkeur ging naar Stef. Vriend kwam nog aan met Mika maar daar moet ik nog erg aan wennen. Ik vind Luca echt erg leuk maar komt zoveel voor en de zoon van m’n directe collega heet ook zo. Joas boaz mats en Ezra zijn al afgekeurd.
Ik probeer de keuze nu te laten tussen Mika of Stef maar moet nog steeds wennen aan Mika. We hebben nog even haha :-)
Olíve schreef:Rewie schreef:Wij krijgen een jongetje in juni en ik vind een jongensnaam erg lastig of nouja eentje te vinden die we beide leuk vinden.
Mijn voorkeur ging naar Stef. Vriend kwam nog aan met Mika maar daar moet ik nog erg aan wennen. Ik vind Luca echt erg leuk maar komt zoveel voor en de zoon van m’n directe collega heet ook zo. Joas boaz mats en Ezra zijn al afgekeurd.
Ik probeer de keuze nu te laten tussen Mika of Stef maar moet nog steeds wennen aan Mika. We hebben nog even haha :-)
L
Ik vind Mika zelf veel leuker dan Stef. Wat hipper. Maar ik vind jouw afgekeurde namen ook heel leuk (op mats na).
Ik vind het moeilijk om mee te denken in jongensnamen omdat ik niet zo vaak leuke namen hoor voor jongens.
Misschien:
Melle
Fenn
Ravi
Morris
Marijn
Lovis
Jolan.
Klaproos schreef:En Micha dan, ipv Mika?
Sep
Levi
Sebbe
Elias
Mels
Ferre
Lot schreef:Ik zoek lieve en een beetje klassieke (niet te overdreven) meisjesnamen. Ik heb zelf wel ideeën maar misschien komen jullie met iets nieuws aan :-).
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers