Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Bij welke bn’er zap jij weg?

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Feb 2024 23:00

Re: Bij welke bn’er zap jij weg?

Caroline tensen, daphne deckers, de meilandjes en de mannen van Veronica inside
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Feb 2024 01:04

Ginny schreef:Wij hebben sinds 2010 geen televisieabonnement meer, dus ik kijk nooit meer (Nederlandse) televisieprogramma’s. Ik kijk (stream) eigenlijk alleen series, films en/of docu’s. Het Verhaal van Nederland kijken we dan wel via NPO+ trouwens. Maar ik vind Daan helemaal prima haha, mooie stem ook. Ik ken hem eigenlijk ook niet zo goed van andere programma’s.
Doordat wij geen echte televisie kijken, vind ik dingen als Wie is de Mol enzo ook niet leuk, ik ken de mensen die meedoen niet en dat maakt het minder leuk denk ik 😅

Ik zie op social media vaak filmpjes van mensen van televisie, bijvoorbeeld dat Jandino dan voorbij kwam op m’n socials. Lijkt me heel irritant die gast, maar dat is dan ook heel snel weer weg want ik klik op ‘niet geïnteresseerd’.

Ik heb volgens mij al langer dan dat “geen tv” meer maar ontvang wel NL 1, 2, 3 en TLC. Wie is de Mol blijf ik voor thuis maar het is veel als ik er 2 ken bij elk nieuw seizoen hoor haha.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Saji

Kletskop

Bericht 21 Feb 2024 07:50

Martien Meiland, vreselijke stem.
Gordon, alle mannen van inside, Janeiro en zo zijn er vast wel meer.
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 21 Feb 2024 07:52

Zo'n beetje iedereen die presenteert en regelmatig te gast is bij RTL Boulevard. Derksen, Gijp en Genee. Familie Meiland. Bas Smit en Nicolette van Dam. Nicolette Kluijver. Danie Bles. Kaj Gorgels en Jezzie Jaz (?). Koen Kardashian. Lil Kleine. Quincy Promes, Mempis Depay maar eigenlijk wel alle voetballers haha. Al die stalking en oplichting sensatie presentatoren, Kees van der Spek etc. Jandino, Najib, Jochem, Tineke, Brigitte, Freek, Roue, Rayman, Guido...
<<

Max

Yipyapper

Bericht 21 Feb 2024 08:07

Ik kijk geen Nederlandse tv en luister ook geen radio, oftewel ik zap dus niet weg bij bepaalde bn-ers. Wel erger ik me aan bepaalde bn-ers.

Zoals mattie van q music, Gordon, glennis grace, Charlie luske, alle ik doe niet meer mee bn-ers, Douwe Bob, Ferry doedens, Michelle kox. Ik kan nog wel even doorgaan denk ik.

Ik heb overigens ook lievelingetjes zoals Beau, raven van dorst en Natasja froger.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 21 Feb 2024 10:42

Auxo schreef:De Meilandjes
Linda de Mol

Marieke Elsinga
Bas en Nicolette van Dam en de rest van hun familie
<<

Floor

Noob

Bericht 21 Feb 2024 12:05

Tooske, blij dat ze uit WIDM is
Nikkie Plessen
Johan Derksen (bah!)
Mart Smeets (nog meer bah, maar die is niet veel meer op tv gelukkig)
Maxime Meiland
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 21 Feb 2024 15:31

Oh ik zie ook nog wat namen voorbij komen. Jandino, de meilandjes en derksen trek ik ook niet.
Er is ook nog vrouw, volgens mij doet ze naast tv ook opera? Haar zag je vorig jaar veel.
<<

Radler

Yipyapper

Bericht 21 Feb 2024 21:04

Francis van broekhuizen?
Juli 2019
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 22 Feb 2024 20:55