Bliss schreef:Oooh echt, die Anneke. Steeds als je denkt dat het niet eerder kan 😵
Bliss schreef:Het valt me ook altijd op hoe slecht veel Nederlanders Engels spreken. 😳
Bliss schreef:Het valt me ook altijd op hoe slecht veel Nederlanders Engels spreken. 😳
Scandic schreef:Bliss schreef:Het valt me ook altijd op hoe slecht veel Nederlanders Engels spreken. 😳
Nou echt hè! Dat je denkt: hoe heb je daar ooit examen in gedaan.
Bliss schreef:Jij hebt het over Kim en David.
Wizzy schreef:O zo, ik heb nooit mondelinge overhoringen gehad. Nooit voor mondeling Engels een overhoring gehad. Ik ken wel iemand die Engelse les geeft dus ik zal het eens navragen of je daar nu wel een punt voor krijgt.
Je bedoelt dan voornamelijk het stel in Finland neem ik aan. Dat is aardig gebrekkig inderdaad. Bij een aantal stellen komt het niet in beeld als of/ze Engels kunnen praten.
Ik geniet vooral van de herkenbaarheid van de eilanden. Malta is een eiland waar vooral Engelse touristen komen en in Nederland is het niet echt bekend als vakantieland (naar Madeira gaan meer Nederlanders). Erg jammer dat op Gozo de Azure Window is ingestort een aantal jaren geleden. Dat was een van de trekpleisters daar. De stadjes en prehistorische opgravingen zijn bijzonder op Malta vind ik.
Overigens ze waren aan het klagen over vis eten op de kaarten. Maar Malta kent een lokale delicatessen. Namelijk konijnen stoofpot. Echt een aanrader mocht je dat ooit komen. Let wel op voor de botjes.
Bliss schreef:Haha ik had precies hetzelfde met Wizzy 😬

Wizzy schreef:Scandic schreef:
Nou echt hè! Dat je denkt: hoe heb je daar ooit examen in gedaan.
Mondeling (praten) doe je geen examen in het Engels. Dat is/was altijd begrijpend lezen en grammatica geweest. Dus als je op 2 punten voldoende scoort haal je het. Sterker nog. Ik haalde mijn grammatica altijd op met begrijpend lezen wat mijn sterkste kant is.
Ook in mijn werkveld gebruik ik vaak Engels. Zelfs in de sportschool waar klasjes in het Engels worden gegeven. Mondeling ga ik er stukken op vooruit.
Feline schreef:Ik wil Anneke slaan. Man man man, nog nooit iemand zo weinig zelfreflectie zien hebben.
Wat een vreselijk naar mens.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers