Zomervakantie met een dreumes
Mijn zoon is tegen die tijd ongeveer 15-16 maanden en ik verwacht dat hij dan kan lopen. De accomodaties die ik nu heb gezien hebben een veranda. Hoe kan ik die evt afsluiten zodat hij niet van het trapje stuitert? Een ander ‘probleem’ is het slapen. Het zijn kleine chaletjes met maar 1 slaapkamer en een kleine woonkamer-keuken waar waarschijnlijk in de slaapkamer geen ruimte is voor een campingbedje. Ik ga alleen met hem en vind het niet erg om samen in het tweepersoonsbed te slapen. Maar…. hoe zorg ik dat hij óp het bed blijft liggen? Zo’n deryan slaaptentje mag niet op het bed geplaatst worden en ik vraag me af of hij daar tegen die tijd niet te groot voor is en met tentje en al op de grond schuift. Ik kan ook een gewoon campingbedje meenemen en in de woonkamer zetten. Met mooi weer geen probleem, dan zit ik zelf ‘s avonds buiten. Maar met kouder weer kan ik dan geen kant op als hij slaapt en wordt hij waarschijnlijk van alles wat ik doe wakker.
Ik wil eigenlijk binnenkort wel boeken, maar vind het zo lastig in te schatten hoe dingen tegen die tijd gaan. Kortom, ik ben op zoek naar handige tips van ervaringsdeskundigen 😀