Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kraamcadeau van tante

<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 14 Jan 2024 19:53

Kraamcadeau van tante

Mijn enige zus is zwanger en gezien haar leeftijd zal het hoogstwaarschijnlijk haar eerste en ook enige kindje zijn.
Heel erg bijzonder dus! Nu ben ik als tante erg trots (nu al!) en wil ik de tijd nemen om na te denken voor een mooi kraamcadeau.

Wat was voor jullie een speciaal kraamcadeau? Aan welk cadeau denk je nog vaak terug?
Hopelijk krijg ik zo wat inspiratie ☺️
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Jan 2024 20:00

Re: Kraamcadeau van tante

Newborn shoot 100%. Ik kreeg dit van mijn beste vriendin als cadeau. Mijn broertje en ik hebben dit ook cadeau gedaan aan ons broertje toen mijn nichtje geboren werd. Ik kan dit echt aanraden. Ik heb zitten twijfelen of ik het niet te duur vond maar dacht zoek het uit ik verwacht geen tientallen neefjes en nichtjes dus ik doe dit lekker.
2015 💙
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 14 Jan 2024 20:13

Ja of dat ze een dag meelopen. Krijg je hele mooie dagelijkse foto's van.
<<

Max

Yipyapper

Bericht 14 Jan 2024 20:26

Ik heb bij de geboorte van m’n neefjes een MrStarsky poster in lijst gegeven. Dit heb ik ook van m’n zus gehad voor m’n eigen zoontje.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Jan 2024 20:42

Hier beide (schoon)zussen een newborn shoot cadeau gedaan bij de eerste. (Door mezelf, dus kosten mij enkel tijd). Beide vonden het onzin om hiervoor een fotograaf in te huren en bij beide hangen meerdere foto's van die shoot in de woonkamer 😆 kortom, zeker goede cadeautip!

Verder heb ik een kraammand cadeau gedaan met 10 cadeaus erin. Deze heb ik ook zelf gekregen en vond dat erg fijn.

Verder heb ik de kinderstoelcadeau gekregen (en keer gegeven). En wat ik verder heel blij mee ben is een zwangerschapsbeeldje.

Ik denk alles persoonlijks en herinneringen zijn de mooiste cadeaus.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 14 Jan 2024 20:45

Bij m'n zus heb ik zelf nog een newborn shoot gedaan. Misschien ga ik dat bij de nieuwe baby's wel weer aanbieden, inderdaad beetje day in the life achtig deed ik altijd.

Ik vind handdoeken met de naam heel erg leuk. Ik kreeg ze nooit cadeau dus heb ze zelf maar gekocht bij Huppekee. ☀️ Zo'n leuk persoonlijk item.
Let's discover the world together.
<<

Amelie123

Kwebbel

Bericht 14 Jan 2024 21:02

Van mijn zus kregen we een gepersonaliseerd voorleesboek van Dikkie Dik en zo'n schilderijtje waar de naam, geboortedatum etc op staan. Vond ik heel leuk. En een kraammand met overal gedichtjes bij vond ik ook heel leuk.

Wij zijn Griekenland fan en we kregen van vrienden griekse slofjes, vond ik ook tof. En het zilveren tandendoosje en spaarpot wordt nog steeds gebruikt hier.

Tritrap heb ik met mijn babyshower gehad en nu ze bijna 8 is zit ze er nog dagelijks op.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Jan 2024 07:10

Ik heb voor mijn zusjes baby een mooie oude prent voor op de babykamer van Jip en Janneke gekocht en heel mooi laten inlijsten. Jeugdsentiment voor ons beide.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jan 2024 09:17

Kraammand met gepersonaliseerde kadootjes zoals een handdoek/ koffertje/ lakentje/ beer met naam vond ik erg leuk. Besteksetje ook trouwens, heb die van mezelf ook nog altijd. Een trolley koffertje met naam er op vind ik ook erg leuk.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Jan 2024 09:23

Wij geven vaak aan goede vrienden en naaste familie een stoeltje met het geboortekaartje erop geschilderd. Zoals dit:

https://www.depluis.nl/pages/geboortestoeltje
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 15 Jan 2024 12:40

Een kist waar je spullen van het eerste jaar kan opbergen of een speelgoedkist. En dan gepersonaliseerd.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 15 Jan 2024 12:44

Wat een leuke ideeën! Aantal ideetjes had ik zelf ook bedacht, maar zoals de newborn shoot was niet in mijzelf opgekomen. Bedankt alvast!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Jan 2024 13:06

Wij gaven mijn nichtjes bestek met naam en geboortedatum. Kregen we ook terug

Wat ik leuk vond om te kringen was dit boekje

https://www.yoursurprise.nl/gepersonali ... AAQAvD_BwE

Gekregen van tantes van mijn man. Ze hadden ook een foto van zoon er op laten drukken.

Sowieso vind ik dingen met naam erop altijd leuk
Afbeelding
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jan 2024 14:34

Kraamcadeaus die mij bij zijn gebleven (niet per se van mijn broer/zus):

Een ingelijste print van deze tekst: https://www.papierpleziertjes.nl/produc ... r-klein-2/ hangt nog steeds bij de jongste op zijn kamer.

Een zelfgemaakte lijstje met luchtballonnen in 3D, hangt nog steeds bij de oudste.

Besteksetje met naam erop, hebben we bij beide kinderen gekregen.

Kraammand heb ik ook bij beide gekregen. Vond ik toen heel erg leuk, maar ik kan me nu niet herinneren wat ik daaruit veel gebruikt heb (of nu nog ergens gebruikt wordt 🙈)

En nog een tip, iets wat ik als net bevallen vrouw heel erg waardeerde, als er iemand ook iets voor mij zelf had meegenomen. Chocola, luxe douchespul, lekkere thee, een armbandje met bepaalde stenen die voor rust zouden zorgen... klein gebaar, maar ik vond dat altijd heel erg lief!
december 2016
juli 2019
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 15 Jan 2024 17:08

Marin schreef:
Ik vind handdoeken met de naam heel erg leuk. Ik kreeg ze nooit cadeau dus heb ze zelf maar gekocht bij Huppekee. ☀️ Zo'n leuk persoonlijk item.

Wat lief ❤️❤️
2021🩷
2024 💙
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Jan 2024 20:28

- Zilveren besteksetje gegraveerd
- Armbandje met naam
08♡02♡2018