14 Jan 2024 17:35 door minoessepoes
De box vond ik heel fijn, vooral voor de veiligheid als ze zich wat meer gaan bewegen. Gewoon om rustig naar de wc te kunnen, of een wasje in de wasmachine op zolder te kunnen doen ( zolder is zeker niet babyproof hier). Maar mijn zoons klommen dan ook al
snel op de bank en vanuit daar op de vensterbank.
En de tweede vond het heel fijn als eigen plekje, waar hij niet gestoord werd door zijn broer. Wij zette ook het campingbedje in de tuin als box in de zomer met wat speelgoed bijvoorbeeld (we hadden toen nog geen gras).
Ik las hier altijd heel veel hydrofielen doeken, maar mijn beide kinderen hebben nooit gespuugd dus die heb ik maar minimaal gebruikt, zo ook de Spuugdoekjes. XL hydrofiel wel voor het afdrogen overigens. Dat zijn echt dingen die zo bijgehaald zijn, dus dat zou ik niet op voorhand veel kopen.
De newborn stoel op TripTrap hadden we alleen bij de jongste, hij zat er alleen in als wij aan tafel zaten en bij zijn eerste hapjes, ik vond dat heel gezellig.
Het badje hebben we bij beide als baby alleen met de kraamverzorgster gebruikt, daarna gingen ze mee in de douche. Maar toen ze eenmaal zelf konden zitten, zette ik het badje naast me in de douche en zaten ze daar lekker in te spelen en dan douchte we samen. Dan kon ik me afdrogen terwijl de baby/dreumes nog even in het badje zat te spelen en ze er daarna uithalen, dat vond ik ideaal!
25-11-2014 & 09-06-2017