Re: Hoeveel geef jij uit?
Jip schreef:Olivia schreef:
Aan cadeautjes geef ik 10-15 euro per kind uit. Je dat telt uiteindelijk wel op. Maar voor minder kan je praktisch alleen rommel kopen.
Niet mee eens. Ik heb rondom Sint in de uitverkoop echt leuke cadeautjes gescoord voor feestjes. Ik koop dus op zo een moment groot in.
Ik heb voor het laatste feestje iets gekocht in de uitverkoop van kruidvat, wat elders 7 euro kost en nu 2 euro! Nog wat kleins ernaast en klaar.
Vorig jaar had ik voor 5 euro iets weg dat normaal 25 kost. Als je rond je heen kijkt, kun je best leuke dingen vinden! Meestal is dat dan overigens niet in de standaard speelgoedwinkel maar bij een kruidvat, trekpleister of voordeel winkel.
05/2021

. Ik geef dus met liefde wat meer uit om het buitenshuis te vieren. Ik vind het fijn dat het feestje aan het einde ook gewoon klaar is in plaats van dat ik nog van alles op moet ruimen. De laatste keer was ik 250 euro kwijt en dat vond ik prima voor wat ze er voor kregen. Kinderen genoten zichtbaar ontzettend veel dus dat was ook erg leuk om te zien.