Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Positiebroek gezocht

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2024 17:54

Positiebroek gezocht

Mijn buikje begint te groeien dus zitten mijn eigen broeken niet meer lekker. Ik heb inmiddels één fijne positiebroek gevonden, maar na ruim 10-15 andere broeken te hebben gepast zit ik met mijn handen in het haar.
Ik heb namelijk nu één hele fijne broek met een wat stevigere buikband en blijkbaar zijn die heel moeilijk te vinden. Hij is van mamalicious, maar er lijkt geen andere van te koop te zijn (de klantenservice wist het ook niet).
Alle broeken die ik verder heb geprobeerd hebben een slappe buikband en die buikband is veel te groot voor mij. Ik heb vaak dat broeken goed zitten bij mijn benen/billen maar bij mijn taille zijn ze veel te wijd, dus deze broeken zakken dan echt af bij mij.
Probleem 2 is dat ik heel erg lang ben en dat ik zeker lengtemaat 34 of zelfs 36 nodig heb.

Wie heeft er tips voor een lange positiebroek met een stevige (en niet te grote) buikband? 🙏
<<

Max

Yipyapper

Bericht 13 Jan 2024 18:05

Re: Positiebroek gezocht

Stieglitz! Ik ben 1m78 en heb de broek ongeveer 15cm in moeten laten nemen, dus lang genoeg.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2024 18:15

Deze is dat Max? https://stieglitz.nl/products/maternity ... ings-black
En die buikband is dus wel lekker stevig?
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2024 19:06

Ik heb geen specifieke tips. Wel merkte ik dat die buikbanden fijner werden naarmate de buik groter werd. De eerste weken zat het wat losjes.
Ik ben toen goed geslaagd idd bij mamalicious, noppies en bonprix
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jan 2024 19:15

De fijnste broek die ik heb gehad was van h&m, een tregging van een soort travellerstof. Ik ben 178cm en dacht eerder dat ik bij deze winkel niet zo slagen. Verder op einde van de zwangerschap veel jurkjes met een zwangerschapslegging gedragen. Knopen op mijn zwangere buik vond ik niet prettig. Misschien wel iets om over na te denken omdat je het komende periode veel gaat dragen.
08/2018
05/2021
<<

Max

Yipyapper

Bericht 13 Jan 2024 19:22

Of de band stevig zit hangt af van de grootte van je buik denk ik, maar het is inderdaad die broek!
<<

Henque

Kletskop

Bericht 14 Jan 2024 08:25

Als je buik groter wordt, dan gaan die broeken ook wel anders zitten inderdaad! Heb een spijkerbroek van iemand geleend die eerst de hele tijd afzakte en nu wel lekker zit nu ik wat verder in de zwangerschap ben.

Ik ben zelf 1.78 dus de struggle van dat broeken te kort zijn herken ik wel (al heb ik dan lengte maat 34). Ik heb 2 fijne flared broeken, geen spijkerbroeken. 1 van prenatal, groene ribstof en 1 van only maternity. Die vind ik allebei heel lekker zitten!

Misschien staat hier nog wat tussen?
https://gewoonwateenstudentjesavondseet ... ate-2.html
<<

Archie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 15 Jan 2024 14:50

Mijn ervaring is inderdaad ook dat buikbanden pak ‘em beet tussen week 20 en 30 lekker zitten en buiten die periode net te wijd of te strak haha.

Ik heb uiteindelijk de meeste tijd doorgebracht in 2 positieleggings van Nike en leggings van Stronger.
11.21
10.23
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jan 2024 17:09

Ik ben benieuwd wanneer die tijd bij mij gaat komen, ik ben nu 23 weken. Misschien zijn de banden van andere merken minder lubberig maar dan zit ik weer met hoog water 😅
Ik ga iig die broek van Stieglitz bestellen, ben benieuwd!
Ik heb gelukkig ook 2 leggings die goed zitten, maar is wel een beetje koud nu 🥶

Terug naar Zwangerschap & kinderen