Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Sporten wel/niet/hoe

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Dec 2023 21:15

Re: Sporten wel/niet/hoe

Dank je! 😘Dat gaat al heel veel beter maar dit kan nog beter inderdaad.
Let's discover the world together.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Dec 2023 21:19

Ik heb er echt een hekel aan, altijd al gehad. Als kind moest ik sporten van mijn ouders maar daar ben ik als puber mee gestopt, school was 24km fietsen op een dag dus genoeg beweging. Daarna heb ik jaren niks gedaan.

Inmiddels werk ik bij een bedrijf met een super-de-luxe sportschool waar ik onder werktijd gebruik van kan maken, ik ga meestal 2 keer in de week. Vaak volg ik een les spinning of kickboksen maar als dat qua tijdstip niet uitkomt ga ik fitnessen. Leuk vind ik het nog steeds niet, maar wel gezellig met collega’s, ik heb een stok achter de deur doordat ik me op tijd moet inschrijven voor die lessen en het kost me allemaal niks.

Ik probeer tussendoor bewust te bewegen, zo fiets ik 4 dagen in de week ( elektrisch) zo’n 17km, pak ik de trap ipv de lift en ging ik vandaag bijvoorbeeld heel bewust lopend de boodschappen halen. De 10.000 stappen haal ik ( buiten de vakantie om) altijd met gemak.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 30 Dec 2023 21:20

Max schreef:Lady het komt over alsof jij altijd enorm streng voor jezelf bent m.b.t. je uiterlijk. Klopt dat? Of zijn dat fases die komen en gaan?

Ik denk dat ik dat altijd wel ben inderdaad. Maar nooit met het gewenste resultaat. Ik ben de afgelopen twee jaar zo’n vijf kilo aangekomen en eigenlijk had ik er nog drie teveel. Ik vind dat moeilijk te accepteren maar het lukt me daardoor juist niet om wat meer balans in mijn voeding te vinden en af te vallen. Het kan ook komen door hormonen en mijn leeftijd maar ik geef mijzelf altijd de schuld en daardoor ben ik vrij streng inderdaad.

Marin, ik denk dat ons onregelmatige werkt juist in ons voordeel werkt in dit geval. Dat zat ik me te bedenken toen ik mijn eigen post terug las. Mijn man is ook een fantieke sporter en gaat net zo vaak (wielrennen, mountainbike, hardlopen en sportschool). Maar doordat wij vaak overdag vrij zijn gaan wij dus eigenlijk altijd in de ochtend sporten. Dan zitten de kinderen op school of is de ander in weekend bij de kinderen.

Lastig dat jouw man je zo weinig ruimte laat/gunt om zelf ook te gaan sporten. Ik ga daar verder niet op door, je hebt niks aan allerlei meningen en goedbedoelde opmerkingen waar je toch niet zoveel mee kunt. Ik heb zelf echt haat aan thuis sporten, dat is iets wat ik dus écht niet kan, dus dat advies ga ik je ook niet geven 😅.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 30 Dec 2023 21:24

Oh ja ik kan me eigenlijk wel goed voorstellen dat dat onregelmatige ook in je voordeel kan werken. Zeker onder schooltijd. Fijn dat dat zo voor jullie handig werkt!
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Dec 2023 21:33

Mijn vriend fietst op zaterdag en zondag.

Op maandag is het voor mij vliegen. Ik werk dan op kantoor. Kom rond kwart voor 5 thuis, ga dan zelf omkleden en J zwemt dan om 17:30 tot 18:15. Hij heeft van mij dan een minuut of 8 om in z’n onesie te komen. Als we thuis komen heeft mijn vriend het eten klaar. Dat schuif ik in 10 minuten naar binnen om zelf rond 18:45 in de sportschool te zijn. Rond 20:15 ben ik dan weer thuis.

Dinsdag loop ik nog wel eens hard in mijn pauze en anders na het eten. Dat is een half uurtje en prima te plannen. Eigenlijk moet ik dit gewoon weer als pauze gaan doen want dat is veel relaxter.

Woensdagavond word ik de deur uit gekeken en ga ik meestal rond 19:15 weg. De training begint om 20:00 maar die trek ik door naar 1,5 uur want dat is goed voor mn asr punten

Donderdag als ik ga deze sla ik nog wel eens over is na het eten hard lopen ook maar een half uurtje.

Vrijdag ben ik vrij en sport ik onder schooltijd. Lekker met een kopje thee na die tijd.

Zaterdag gaat mijn vriend altijd fietsen.

Zondag fietst hij ook. Ik ga dan hardlopen meestal wat langer dan di/do. Is J bij z’n vader dan is het makkelijk en gaan we gelijk. Anders ligt het een beetje aan het weer wie eerst gaat. Ik kan me wat makkelijker kleden op het weer en ook wat sneller dus ben flexibeler. J gaat soms ook nog wel eens mee op de step.

Wij hebben geen BSO en eten eigenlijk altijd rond half 6. Op de avonden dat ik loop is alles rond 19:00 al klaar inclusief lopen. Dan hebben we dus alle tijd om nog 45 minuten met elkaar thee te drinken voor mijn vriend in bed gaat liggen. Voor ons werkt dit heel goed.

Ook is de sportschool zo dichtbij dat het niet meer tijd kost dan gaan hardlopen. Daarnaast hebben we overal ritme in wat heel veel tijd scheelt. Boodschappen doe ik bijvoorbeeld op dinsdag en vrijdag en dan plannen we de maaltijden. Wassen door de week en op vrijdag vouw ik het vaak weg als vriend aan het schoonmaken is. Wat lady zegt ben ik het ook mee eens. Sport moet je ook plannen. Sinds mijn burn out geef ik bepaalde dingen gewoon prioriteit. Ik ben de enige die goed voor mezelf kan zorgen want als anderen dat moeten doen kom ik altijd te kort. Mocht mijn vriend een keer ‘‘s avonds wat hebben plan ik mijn sport anders in. Niet gaan word ik niet gezelliger van.
2015 💙
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Dec 2023 21:39

Ik kom uit de zwemwereld (wedstrijdzwemmen) en op mijn 15e ben ik met triathlon begonnen.

In 2012 deed ik mijn eerste hele en in 2015 mijn zevende en laatste hele. Ik trainde 15/18 uur in de week. Daarna nog wel wat halve en kortere gedaan. Maar sinds de komst van de jongste, de scheiding en alles om de jongste en de scheiding heen heb ik een tijd heel minimaal gesport voor mijn doen. Nu sport ik 5/8 uur denk ik in de week.

Ik ben nu weer aan het opbouwen. Zoals het vroeger was wordt het nooit meer.
Op maandag loop ik hard of fiets ik.
Op dinsdag doe ik niks.
Op woensdag zwem ik.
Op donderdag fiets ik of loop ik hard.
Op vrijdag visa versa.
Op zaterdag zonder kids zwem ik, anders doe ik niks of fietsen binnen als ze op bed liggen.
Op zondag zonder kids loop ik hard of fiets ik. Met kids fiets ik als ze op bed liggen.

Ik zou nog graag een krachttraining willen toevoegen. Maar dat lukt nog niet.

Over twee weken begin ik weer met een trainer, dus schematisch trainen. Over 8 maanden wil ik weer een halve triatlon gaan doen. Voor Metakids!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Dec 2023 22:17

Marin schreef:Ik gun het m'n man heel erg maar ik moet het mezelf ook gunnen en daar struggle ik mee.

Je man boft! Hij gunt het zichzelf en jij gunt het hem. Twee cheerleaders voor hem! Ik denk dat het fijn is als jij het jezelf gaat gunnen, maar ik denk dat je qua relatie ook mag verwachten dat hij jou aanmoedigt en je iets gunt.

Wat betreft mezelf: ik ben begin 2018 4-5 keer in de week gaan sporten en veel wandelen. Dat beviel me heel goed en deed ik tot de lockdown kwam. Daarna wel nog 2-3 keer per week thuis (maar vind ik minder) en heeel veel wandelen.
Sinds m’n long covid gaat/ging dat minder goed. Afgelopen augustus ben ik gestart met kickboksen/krachttraining. Dat heb ik opgebouwd en ging laatst met een terugval even niet, maar ik heb veel zin dat weer op te pakken zo’n 3 keer per week. De laatste keer ging het weer goed!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 30 Dec 2023 22:54

Als kind deed ik aan turnen en later jazzballet, tennis, tae bo en streetdance (niet allemaal tegelijk). In mijn volwassen leven heb ik bij vlagen aan fitness gedaan, banenzwemmen, body combat en best lang zumba. Vind zumba nog steeds het leukst, want ik hou gewoon van dansen. Maar de laatste tijd heb ik totaal geen zin meer om buiten de deur te sporten, de winterdip is ook alweer ingetreden en sowieso heb ik geen zin om 's avonds nog de deur uit te gaan. Dus ik heb een maand geleden een loopband gekocht en ging echt superlekker daarmee, in een week wilde ik gemiddeld 10.000 stappen per dag hebben gezet en dat ging echt lekker tot ik laatst corona kreeg. Daarna gingen we een paar dagen weg, dus gisteren heb ik er voor het eerst weer op gestaan. Vanmorgen ook weer bijna een uur, en ik wil het nu weer gewoon dagelijks gaan oppakken.

Lady, ik vind het altijd jammer om te lezen hoe streng je voor jezelf bent! Je ziet er supergoed uit en een paar kilo meer of minder veranderen daar niks aan. Ik hoop dat je nog eens wat tevredener met jezelf kunt zijn, dat gun ik je. (En ik snap je echt wel hoor, ben zelf ook nooit tevreden, maar ik heb dan ook echt flink overgewicht.)
❤️ 7 juni 2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Dec 2023 23:07

Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst echt lange tijd heb gesport. Ik ben vorig jaar heel rustig weer gestart met baantjes zwemmen 1 keer per week. Maar toen kwam COVID en daar moest ik best een aardige tijd van herstellen. De drukte van december hebben ook niet geholpen. Ik wil na de vakantie weer 1 keer per week zwemmen maar moet even kijken op welke dag dat dan gaat lukken.

Verder heb ik echt wel meer beweging nodig. Thuiswerken is echt zo dodelijk en mijn lijf heeft het gewoon echt nodig. Ik zit te denken om in de ochtend of avond wat verschillende dingen thuis te gaan doen want ik zou anders iedere keer oppas moeten gaan regelen en dat is gewoon geen doen. Dus op zoek naar leuke YT filmpjes met simpele dingen als stappen zetten, yoga enzo. Ik heb nog 2 tripjes staan en het daarna wil ik alles weer gaan pakken. Ik hoop dat ik wat spieren op kan bouwen en dan over een jaar weer zou kunnen gaan dansen. Tot nu toe is alles mislukt wanneer ik iets oppakte qua sport of beweging omdat mijn energie gewoon te laag is helaas. Wie weet helpt het om het vooral in de avond te doen zodat ik daarna gelijk kan gaan slapen.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 30 Dec 2023 23:11

Sinds een jaar of 5 sport ik graag. Daarvoor niet zo, maar in mn jeugd wel. Ik heb een vaste sportavond op maandag (aqua bootcamp) en sport regelmatig thuis (work-outs), meestal twee keer in de week, als de meiden op school zitten. Ik wandel graag en zwem met een vriendin. Ik probeer hardlopen op te bouwen, maar dat lijkt vooralsnog niet echt iets voor mij.
3 dochters van 12, 9 en 8 jaar 🖤
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 31 Dec 2023 07:38

Ik sport nooit en dat is heel slecht want ik heb het wel nodig.
Mijn man ook niet.
Maar dat is wel iets waar wij verandering in willen brengen want het is ook een goed voorbeeld voor de kinderen.
Wij willen thuis beginnen met sporten. Mijn man omdat dat praktisch is met zijn werk en bij mij is de reden dat ik eerst conditie wil krijgen. Voel me anders die dikke die niets kan en meteen buiten adem is. Sinds ik vorig jaar de griep (corona?) heb gehad, ben ik nog steeds snel buiten adem.
Dus ik wil rustig gaan opbouwen en dan toch weer groepslessen gaan doen, deed ik 20 jaar geleden en dat vond ik wel fijn.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Dec 2023 08:09

Als kind zat ik op zwemles. Met moeite m’n A-diploma gehaald, haha. Ik heb vanaf m’n 8e tot m’n 18e heel intensief aan ballet gedaan, 4x per week en allerlei soorten. Klassiek (inclusief spitzen), modern, jazz (haha zo heette dat toen nog!). Ik zou zelfs naar de Havo voor Muziek en Dans gaan maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan om verschillende redenen.

Van m’n 18e tot m’n 23e niet meer gesport. Hierna wel weer begonnen met fitness, hardlopen, HIIT, wandelen. Inmiddels sport ik al een hele poos thuis. Sowieso vanaf 2007, maar tussendoor ben ik ook wel lid geweest van de sportschool. Inmiddels ben ik geen lid meer sinds corona. Ik doe thuis 3x per week HIIT workouts (nu even pauze want ik ben geopereerd en moet 8 weken rusten). En ik wandel veel, ver en heel graag!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Dec 2023 11:01

Ik heb vroeger wel wat gesport, maar niet heel veel. Heb als kind op turnen gezeten en atletiek gedaan. Jaren later een racefiets gekocht en in de winter spinning.

Sinds ik met m'n man samen ben doen we samen wielrennen en ook spinning. Dus wij sporten meestal samen. Vind ik wel zo handig, ook qua oppas en tijd samen.

Alleen toen ik zwanger was heb ik zwangerfit gedaan en daarna ook nog een tijdje PT. Dat laatste zou ik graag weer willen oppakken.
Laatst gewijzigd door Amandine op 31 Dec 2023 13:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Dec 2023 11:02

Sinds ik de 40 ongeveer heb bereikt merkte ik dat mijn oude eetpatroon en dieetmethodes niet meer werkten. Ik denk door ouder worden? In ieder geval was het niet meer zo van oh ik ben een paar kilo te zwaar ik eet even een maand minder en dan is het weer goed. Toen ben ik gaan sporten, iets waar ik altijd al een hekel aan had en niet goed in was. Aan de ene kant door mijn longproblemen aan de andere kant thuis ook nooit echt gestimuleerd.

Ik heb vroeger vaak fitness geprobeerd, sportschool, zwemmen, teamsport maar dat was niks voor mij ik vond het echt niet leuk.

Sinds 2 jaar doe ik aan vechtsport en ik wou dat ik dat eerder had ontdekt. Het is voor mij dé uitlaatklep, ik vind het leuk, de spanning erin is voor mij een goeie motivatie en het is enorm intensief. Ik doe trouwens muay thai, een vrij pittige sport. Ik ben het na een tijdje gaan combineren met krachtsport om de kans op blessure wat kleiner te maken en Hiit training voor mijn conditie. Inmiddels train ik 3x per week en ik was nog nooit zo gespierd en strak 😬 helaas pas op mijn 41e hahah was zo leuk geweest als ik dit met 20 had kunnen doen.

Mijn man (en kids ook) zijn ook aangestoken door het virus. Wij plannen dat zorgvuldig in soms trainen we direct na elkaar dan kunnen we allebei op dezelfde avond. Daarnaast heeft hij de zondagochtend (hij is nu trainen) en ik de zaterdagochtend vaak een extra lange les van 2 uur. Met een beetje puzzelen krijgen wij met 3 kids en druk schema het zelfs geregeld. Het is niet zo dat 1 persoon maar op 1 avond kan gaan, je kan gewoon na elkaar trainen en elkaar afwisselen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Dec 2023 12:42

Hé Charles! Gezellig dat je even langskomt op de laatste dag van het jaar. 👋🏻
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Dec 2023 12:43

Voor de mensen die aangeven het lastig te vinden oppas te regelen voor een vaste sportavond; mijn ervaring is juist dat het voor een vaste avond mákkelijker is om oppas te regelen. Zowel praktisch als ‘psychisch’. Ik heb met mijn oppas gewoon de vaste afspraak dat ze elke week die avond 1,5 uur oppast. Alleen als er van haar of mijn kant iets anders is hebben we contact, anders staat het gewoon vast. Dat maakt dus van beide kanten dat je wel 2x nadenkt om af te zeggen. En we hebben ook een vast bedrag afgesproken, waardoor je niet op de minuut hoeft te kijken. Voor mij is die vaste avond dus een stuk makkelijker dan bijv incidentele oppas om een keer uit eten te gaan. Daar moet ik namelijk wel speciaal iemand voor vragen, dat voelt als extra en geeft dus een klein drempeltje.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Dec 2023 12:50

Eens, en gewoon thuissporten is een heel goed alternatief als je niet van huis weg kan. Op youtube zijn veel filmpjes te vinden maar mijn man heeft bijvoorbeeld sinds kort een hometrainer (0 keer gebruikt) maar ik ben al 3 keer een uur geweest. Het is niet zo intensief als bijvoorbeeld hardlopen maar ik heb wel weer wat gedaan zodat mijn conditie op peil blijft.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Dec 2023 12:50

Dat snap ik wel Char. Ik vind alleen mijn kinderen nog te klein voor een oppasmeisje. En wekelijks een beroep doen op opa's en oma's doe ik al voor werkdagen. Dan nog het financiële aspect.. dat maakt de drempel gewoon hoger. Thuis sporten is altijd een idee! Maar niet zo leuk of motiverend.
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Dec 2023 12:52

Wij hebben geen eens kinderen/oppas nodig en ik sport alleen maar thuis. Ik vind thuis sporten juist heel leuk en zeker motiverend! Zodra je de 2-4 weken barrière voorbij bent en resultaten begint te zien én te voelen, is het hartstikke motiverend. En ja, het vergt wat discipline en wilskracht maar dat is met buiten de deur sporten ook. Je kunt met jezelf gewoon vaste tijdstippen/dagen afspreken 💪🏻
Laatst gewijzigd door Ginny op 31 Dec 2023 14:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Dec 2023 14:19

Char schreef:Voor de mensen die aangeven het lastig te vinden oppas te regelen voor een vaste sportavond; mijn ervaring is juist dat het voor een vaste avond mákkelijker is om oppas te regelen. Zowel praktisch als ‘psychisch’

Persoonlijk heb ik liever geen vreemde in mijn huis bij mn dochter. Daarnaast heb ik het weleens geprobeerd met familie maar ze gaat gewoon niet slapen tot ik thuis ben dus dat schiet niet op. De volgende dag is ze niet te genieten. Ze gaat te laat maar bed om nog de deur uit te kunnen en ik werk al 4 dagen dus vindt het ook niet gezellig om weg te gaan als ze wakker is. We zijn maar met zn tweetjes dus ik kan geen beroep doen op een partner of een ex. Ik snap wel wat je zegt maar voor ons werkt het gewoon niet. Daarom wil ik thuis wat dingem gaan proberen. Over een paar jaar zal ze ook meer haar eigen gang gaan en krijg ik er meer de ruimte voor.

Ik zit trouwens wel te denken om samen met haar een avond baantjes te gaan zwemmen maar omdat ze een kind is (wel wat ouder) weet ik niet of dat mag dus dat moet ik even navragen. Ze kan zelf ook wel wat beweging gebruiken dus dat zou ideaal zijn.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Dec 2023 14:28

Ik sport de ene week 1x (alleen training)de andere week 2x (training en wedstrijden); volleybal. Weer opgepakt toen mijn zoon een half jaar was, dus inmiddels alweer 4 jaar! Blijf dat het leukste spelletje vinden. In de zomer, als het zaalseizoen erop zit spelen we 1x p/week in het zand. (Of zoals J zegt, mama sport in de zandbak)

Ik heb vroeger lang op zwemles gezeten (t/m zwemvaardigheid 3), dat vind ik ook altijd fijn. Verder in de jeugd jaren gevolleybald, een tijdje hardgelopen en een aantal jaar aan duiken gedaan.

En verder zou ik weer vaker de fiets kunnen pakken na ar het werk, maar dat doen we wel weer als het warmer is haha. (Na 6 jaar 30km per dag fietsen naar de middelbare school is de lol van fietsen er wel af 🤪)

Oh edit: in principe is mijn vriend thuis als ik sport, anders vraag ik mn ouders om op te passen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 31 Dec 2023 14:40

Ik sport niet. Ben een paar keer naar de sportschool geweest, want ik vind het wel fijn. Maar ik vind sporten niet leuk. Dus de eerste gelegenheid dat ik niet kan grijp ik aan en dat is dan ook gelijk de zet tot uiteindelijk helemaal niet meer gaan.
Ik wandel wel veel en ik heb echt genoeg beweging.
Volgend jaar wil ik wel iets zoeken wat ik kan gaan doen, ook als extra uitlaatklep vooral. Ik heb via m'n werk een budget ervoor. Dus nu nog onderzoeken wat ik leuk zou vinden.
Mn zoon gaat nog wel eens padellen dus denk dat ik eens meega en onderzoeken of ik dat wel kan met m'n been.
<<

Millie

Noob

Bericht 31 Dec 2023 23:34

Ik heb vroeger veel gesport. Joggen maar ook teamsport en fitness. Heb nu een aantal jaar niks gedaan, sinds dit jaar doe ik aan polefitness (sportief paaldansen) en dat bevalt me echt supergoed. Ik doe het maar 1x in de week maar vind het echt heel leuk om te doen. Verder zie ik momenteel geen mogelijkheden om meer te sporten.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Jan 2024 11:24

Ik ga het nieuwe jaar zometeen gelijk goed beginnen mrt een workout in de sportschool. Na al deze dagen kijk ik er echt naar uit 😄.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Jan 2024 12:19

Lady schreef:Ik ga het nieuwe jaar zometeen gelijk goed beginnen mrt een workout in de sportschool. Na al deze dagen kijk ik er echt naar uit 😄.

Oh heerlijk, mijn sportschool is dicht vandaag dus ik ben maar een rondje gaan lopen. Morgen is niet zo handig want woensdag is m’n krachtsessie aan de beurt. Misschien morgen ff wat cardio.
2015 💙
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd