Re: Sint aankopen 2023
♥ ♥ juli 2018
Amandine schreef:Oh die poepende flamingo vroeg m'n oudste ook om, maar die heb ik niet gekocht. Ben benieuwd of het wat is.
Mizz_S schreef:Straks komen mijn ouders en mijn moeder kan zich nooit goed inhouden dus ben benieuwd 🙈
Sam schreef:Dat inpakken in één keer vond ik wel zo’n hel. Dus nu doe ik het steeds in etappes. Vind ik echt minder erg om te doen. Houdt het leuk. Ben alleen wel vergeten hoe het er ook alweer allemaal uit zag 🫣
Indigo schreef:Sam schreef:Dat inpakken in één keer vond ik wel zo’n hel. Dus nu doe ik het steeds in etappes. Vind ik echt minder erg om te doen. Houdt het leuk. Ben alleen wel vergeten hoe het er ook alweer allemaal uit zag 🫣
Haha ja heel herkenbaar! Ik heb het nu ook in twee etappes gedaan, werd vorig jaar helemaal gek. Nu gelijk de naam erop en afvinken op mijn lijstje. Beviel goed.

Jip schreef:Hier is alles ingepakt.
Oudste:
Kralenset
Kleurboek
Leesboek
Potloden
Onesie (opa en oma)
Vlechtjes apparaat (opa)
Jongste
Washimals
Kleurboek
Voorleesboek
Potloden
Onesie (opa en oma)
Applicator ding voor je haar (opa)
Dinsdag krijgen ze nog samen:
Karaokeset
Spelletje
Poepende flamingo (zeurt oudste al een jaar om)
Oudste knuffel Stitch, en misschien oorbelletjes van stitch
Jongste knuffels Woezel en Pip en misschien klem oorbellen.
Marsy31 schreef:Indigo schreef:Haha ja heel herkenbaar! Ik heb het nu ook in twee etappes gedaan, werd vorig jaar helemaal gek. Nu gelijk de naam erop en afvinken op mijn lijstje. Beviel goed.
Ik laat mijn man de helft inpakken, dikke doei dat ik dat allemaal alleen ga doen haha
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers